Oproep: Wie gaat er binnenkort naar Zuid-Afrika?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSiep

Oproep: Wie gaat er binnenkort naar Zuid-Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 19:47

Wie gaat er binnenkort naar zuid-afrika en wil mij met een kleine moeite een heel groot plezier doen? :D

4 jaar geleden ben ik in Zuid- Afrika geweest en verlieft geworden op het geweldige land <3 Ik heb daar toen een hangertje gekocht, jaren nooit weer afgedaan, maar die ben ik helaas verloren. Ik heb hier in Nederland al overal gekocht, maar nooit iets gelijks kunnen vinden.

Nou is dus mijn vraag of iemand voor mij zo'n hangertje zou willen meenemen? Het kostte geloof ik iets van 7 euro, maar ik betaal je uiteraard van te voren en inclusief verzendkosten dan in Nederland. Ik heb het toen gekocht in Kaap-stad, maar het is een standaard hangertje die je daar in elke souvenirshop tegenkomt. Het was zilverkleurig, had de vorm van het werelddeel afrika met iets van een boogschutter erin verwerkt, daar leek het iig op. Het was misschien 3 centimeter hoog.

Dus wie gaat er binnenkort naar Zuid-Afrika en zou dit voor mij willen meenemen? Ik hoor het graag! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:42

Oeh, ik kom dit toevallig tegen, maar ik heb ook zo'n verzoek.
Ik ben een paar jaar geleden in Zuid-Afrika geweest, en heb daar een sleutelhanger gekocht met zebra-haar in de vorm van Zuid-Afrika. Nu is ie inmiddels flink aan het slijten, en ik zou heel graag een nieuwe willen, want hij is me erg dierbaar.
Zou iemand die voor mij mee willen nemen? Ik weet niet meer wat hij kostte, maar het kan nooit veel geweest zijn. Ik betaal je uiteraard terug wat het gekost heeft en verzendkosten. Ik heb hem in een souvenirshop in Stellenbosch gekocht, maar volgens mij heb ik ze op meerdere plekken zien liggen.

http://i285.photobucket.com/albums/ll58 ... F35385.jpg

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:12

Ik ga binnenkort naar Namibie (ligt boven Zuid-Afrika). Daar zullen ze het misschien ook wel hebben?
Als jullie allebei even laten weten wat het max mag kosten, wil ik wel even kijken.

even de omschrijving nog goed:
- voor xSiep een zilverkleurig hangertje in de vorm van Afrika met een boogschutter er door. Hoe groot was het ongeveer?
- voor Snoekiej een sleutelhanger, met zebra haar in de vorm van Afrika (in je post zeg je in de vorm van Zuid-Afrika, maar de sleutelhanger op de foto is in de vorm van Afrika. )