Hotel Bella Casa Gümbet (bij Bodrum)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prii_boy

Hotel Bella Casa Gümbet (bij Bodrum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:20

Hallo,

Wij gaan binnenkort met het gezin 2 week naar Hotel Bella Casa **** Gümbet (bij Bodrum, Turkije)
Nu helaas, na het reserveren lezen wij allemaal negatieve reviews.. -O-

Nu zijn wij benieuwd wie er naar deze hotel zijn geweest, en hoe jullie dit hebben ervaren!

Ik hoop dat we weer een beetje positieve feedback krijgen.

Charly1989

Re: Hotel Bella Casa Gümbet (bij Bodrum)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:26

Ik ben vorig jaar met mijn vriendin 12 dagen in Bella Casa geweest!
Moet zeggen dat wij erg tevreden waren over het hotel.. Okay het is niet super luxe en al wat ouder maar wel allemaal netjes schoon!

Het eten is ook prima! 2 zwembaden erbij en genoeg ligbedjes!
Wij vonden het een erg gezellig hotel ook met het personeel! Is allemaal erg vriendelijk en waren zelfs bereid onze koffers naar boven te sjouwen 200 treden verderop!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:34

Oke, dat is dus gelukkig al een geruststelling want ik had ook al gelezen dat de schimmelplekken in de badkamer zat.

Maar hoe zit het precies met de lift, of naja de trappen? Mijn nichtje is chronisch ziek en de hele dag al die trappen op en neer is voor haar gewoon te zwaar, is er dan een mogelijkheid om met de lift te gaan of weet jij daar ook niks van?

Ik hoop dat er meer mensen zijn die het als positief hadden ervaren.

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:37

Er is wel een lift maar die gaat naar de 1ste verdieping waar eigenlijk alle faciliteiten zijn als de eetzaal, zwembaden, bar enz.. Naar de kamers daarentegen moet je wel trappen op! Of je moet het geluk hebben 1 van de kamertjes te hebben op de 1ste verdieping, maar dit zijn er niet zo veel! Valt misschien wel iets te regelen!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:38

Oke, dankjewe!

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:50

Graag gedaan :j Fijne vakantie!! 1 aanrader! Op de weg richting het centrum ligt al vrij snel aan je linkerkant een restaurant genaamd The royal restaurant.. Kan je echt heerlijk eten voor weinig! Bij het hotel maken ze hier ook al reclame voor! En de hammam in het hotel is ook zeker 1 om te proberen! Heeeerlijk ontspannend..

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:51

O dankjewel! Dat gaan we dus zeker even proberen, en als ik jou zo hoor valt het dus allemaal reuze mee! :D

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:18

Nog een aanrader: altijd eerst reviews op zoover of iets dergelijks lezen voordat je een vakantie boekt! :d Maar oke, sommige reviews moet je wel met een korreltje zout nemen hoor. Er zijn mensen die op alle slakken zout leggen!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 12:24

Ja dat klopt, dat hadden we inderdaad beter kunnen doen maar helaas hebben we dat niet gedaan.

We gaan nu via het reisbureau kijken als we ook nog naar een ander hotel kunnen, en zoals het nu lijkt is dat geen probleem :D

Dat we naar een ander hotel willen is i.v.m mijn nichtje die chronisch ziek is, en het is voor haar gewoon niet haalbaar om elke keer en stuk of wat trappen op en neer te lopen.