Bokkers in Bangkok of Colombo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dreamer1987

Bokkers in Bangkok of Colombo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 14:00

Hallo Bokkers,

Ik ben hard aan het rondkijken om van half augustus t/m eind oktober de warmte op te zoeken.
Het plan is om 4 weken naar Bangkok te gaan en 4 weken Colombo. Hier wil ik oa Engels geven.
De contacten zijn al gelegd, nu is het alleen nog belangrijk dat ik knopen ga doorhakken haha.
Werken in een weeshuis in India of een opvanghuis in Nepal zijn ook opties, maar India wordt afgeraden omdat het een 'vies' land is en het werk in Nepal lijkt me net iets te heftig.

Maar mijn vraag is eigenlijk of er (in die periode) toevallig bokkers zijn in Bangkok en/ of Colombo. Lijkt me erg fijn om tips uit te wisselen enz.

Groetjes,
Caroline

LiesxAnne

Re: Bokkers in Bangkok of Colombo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:06

Wat een leuke ervaring!! Ik zit zelf niet in Bangkok maar vroeg me af waarom je voor Bangkok hebt gekozen? Ik ben zelf een maand in Thailand geweest en wist eigenlijk niet hoe snel ik weg moest uit Bangkok. Het is een erg chaotische vieze stad. Haalt het natuurlijk niet bij India maar tochM is er geen optie voor je om naar Chiang Mai in het noorden te gaan? Ook een behoorlijke stad maar een stuk schonder,mooier en vriendelijker!

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 14:07

Ik ben inderdaad ook al eens in Bangkok geweest, maar dit was de plek waar een oud docent van mij contacten had. Vandaar. :)

ZONNEbrill13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:11

Wij (ik, broertje, zusje en ouders) gaan elk jaar op vakantie naar het buitenland. En dan niet een georganiseerde reis! We boeken alleen de tickets, stappen op het vliegtuig, en eenmaal aangekomen kijken we vanuit daar waar we gaan slapen en hoe de reis gaat verlopen. In 2010 zijn we naar Maleisië gegaan en hebben we ook Thailand bezocht. Toen vooral gebaseerd op de eilanden. In 2011 zijn we weer naar Thailand gegaan. En toen hebben we eerst een paar nachten in Bangkok geslapen. Wij zaten in een mooi hotel (niet 5 sterren maar gewoon heel gezellig) en dat hotel lag aan een hele leuke straat. Veel restaurantjes en als je even door liep kwam je bij Khao San Road straat uit ! Dus Bangkok viel mij niet tegen ! Daarna zijn we ook nog naar Laos gegaan wat wel tegen viel en toen hebben we besloten weer naar Bangkok te gaan omdat het daar zo gezellig was. Maar ik denk dat elke stad zijn voor en tegen's heeft.

Lang verhaal ik hoop dat je er wat aan hebt ! :')

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 16:32

Ik ben ook helemaal weg aan het dromen bij Koh Phi Phi en de full moon party in Koh Phangan!
Als ik echt weer naar Thailand ga om daar dus 4 weken les geven, dan wil ik zeker ook naar de Full Moon Party.
Doorreizen is logischer en goedkoper, maar ik wil ook zo graag bij mijn (stom geplande) diploma uitreiking zijn op 6 september. Dat valt echt midden in de periode die ik vrij ben.

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 16:37

(26 september bedoel ik...)