Vakantiebaantje in het buitenland (18 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ILoveMyHorse

Vakantiebaantje in het buitenland (18 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 23:19

Beste bokkers,

Ik ben net twee dagen geleden teruggekomen uit het zonnige Portugal, wat me erg bevallen is. Nu lijkt het me helemaal geweldig om volgende zomer (eigenlijk het liefst deze zomer nog) lekker te gaan werken in het buitenland (lees: Albufeira of Ibiza). Ik ben al bij beide bestemmingen geweest dus ik ken de omgeving al een beetje.

Het lijkt me echt super leuk om achter een bar te staan, of bijvoorbeeld als propper voor een discotheek mensen naar binnen te lokken. Ook feesten promoten lijkt me helemaal top! Ik was al een beetje aan het googlen voor een baantje, maar ik ben erachter gekomen dat zo'n baantje vinden niet makkelijk is. Ik ben nog maar 18 jaar en om bijvoorbeeld bij GOGO te werken moet je minimaal 21 jaar zijn. Ik hoef geen goud geld te verdienen, maar ik wil wel het liefst bij een betrouwbare werkgever terecht komen, dus een Nederlands uitzendbureau lijkt me wel zo fijn.

Weten jullie misschien iets waar ik terecht kan, of kennen jullie mensen die dit soort werk doen en waar ik evt. mee in contact kan komen??

Alvast bedankt!

ILoveMyHorse

Re: Vakantiebaantje in het buitenland (18 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 13:35

Niemand? :)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:36

Je hebt een pb :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 10:06

Ik hou dit topic even in de gaten! Ik wil ook graag deze zomer nog kijken of ik ergens in het buitenland kan gaan werken. Zelf ben ik 20 en er is inderdaad overal een grens van min. 21 jaar. -O-

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:52

Ben ook benieuwd..