Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Huh, je wilt dus niet voor ze betalen? Waar moet iedereen dan 1300 euro vandaan toveren?
Tieneke schreef:Ik zou de afweging maken: of in het binnenland trouwen, mèt dierbaren erbij of in het buitenland met de kans dat er dierbaren niet bij zijn, maar wel met een bijzondere locatie. Aangezien ik familiale aanwezigheid toch belangrijker vind dan een locatie (wat ben je met zo'n "droombruiloft" als je het niet kan delen met de juiste mensen), zou ik er voor kiezen om hier te trouwen met iedereen erbij die ik erbij zou willen.
ikkuh15 schreef:Ik zou komen mits ik het geld heb. Wanneer ik dit niet zou hebben zou ik proberen er voor te sparen. Ja het is veel geld, maar het zou voor mij ook een hele ervaring zijn!
Wanneer ik het geld echt niet heb dan houdt het op.
Ik vind het niet onbeleefd. Je nodigt ze uit. Het is aan hun de keuze of ze willen komen of niet. Of het voor hun waard is om zoveel geld uit te geven. Wanneer zij besluiten niet te komen moet je ook niet teleurgesteld zijn. Wat niet kan dat kan niet.
Tieneke; goed advies.
DaniBanani schreef:Echt vrije keus vind ik het niet. Als familie wil je niet de bruiloft van je kind/broer/zus missen, ook als je baalt van hoeveel het kost. Ik zou de bruiloft van mijn broertje niet willen missen, en zou het geld betalen als ik het had, maar ik zou het hem wél kwalijk nemen dat hij daar -in mijn ogen- toch iets te egoïstisch in is geweest. En als de schoonfamilie niet komt en vervolgens zelf 3 weken op vakantie gaat, kan ik me voorstellen dat de zoon toch een lichte wrok koestert. Ik zou zelf niet het risico willen nemen om hier irritaties of zelfs ruzie door te krijgen..