Zo'n 15 jaar geleden heb ik een rondreis gemaakt door Florida. Een maand met een huurauto kriskras door Florida. Idd de Keys waren erg mooi, Maimi en Maimi beach is een aanrader. Ik vond Disney World beetje tegenvallen, maar dat is persoonlijk. Als buitenlander betaal je meer voor entreekaarten dan als Amerikaan. Misschien hier al voordelige kaarten boeken als je er heen wilt? Universal Studio's vond ik 10 x leuker. Hotelletjes zijn erg goedkoop en hadden we thuis vooraf geboekt. Het eten daarin tegen vond ik erg duur.
De mensen zijn (overdreven) vriendelijk. "Watch you step" hoor ik ze nog zeggen 
We werden vooraf en bij aankomst erg gewaarschuwd voor criminaliteit. Zeker niet met een landkaart in je auto stoppen om de weg te zoeken, maar gewoon blijven doorrijden. Allee, nu is er de TomTom 
Huurauto's waren toen niet te onderscheiden en van criminaliteit gelukkig niets gemerkt. Reisje heeft ons al met al toendertijd 10.000 gulden gekost. Alles thuis vooraf uitgestippeld en geboekt qua hotels en huurauto.
Leuk om eens geweest te zijn, maar als ik het geld nog een keer kon uitgeven zou ik voor Zuid-Afrika gaan.