Ja... ik wil dus mijn vriend verrassen met een weekendje weg... naar het buitenland! Allemaal heel leuk en aardig, maaaar, ik durf niet in het vliegtuig!
Ik zoek dus een (niet te dure, of zeg maar, goedkope!) leuke, romantische , bestemming, die met de auto te doen is..
Het hoeft niet per se een hotel te zijn, huisje oid is ook prima!
Als je niet per se heel ver hoeft, is Oberhausen misschien wel iets? Maximaal 2 uur rijden. Wij zaten in een hotel aan de overkant van dat hele grote winkelcentrum. 's Avonds kon je overal lekker eten, slenteren en de Ierse pub daar was fantastisch.
Ik weet niet hoe ver je echt wil, maar als je van vrijdag tot maandag kan, dan is Berlijn écht het allerbeste Ik ben zo fan van Berlijn. Wij gingen toen btw met de trein (via de treinreiswinkel +hotel), zaten vol in het centrum, en de treinreis was €45,- voor een enkeltje. Auto kan natuurlijk ook, maar dan moet je wel hotel + gratis parkeren nemen.
Miracle_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-12 21:24
Das ook wel een goeie! Treinreiswinkel? Dat ken ik niet, maar google vast wel
Weekendje London? Dan ga met met Stenaline Hoek van Holland-Harwich. Vrijdagavond heen, dan sta je zaterdagochtend om 9 uur in hartje Londen Treinkaartje zit erbij. Zaterdagavond zoek je een hotel en in de nacht van zondag op maandag ga je weer terug. Kwart voor 8 's ochtends ben je weer in Hoek
De hutten zijn prima op de boot. Douche, toilet, handdoeken, tv. Overal op de boot Wifi, het restaurant is ok. Helemaal relaxt
Ardennen? Rust ruimte natuur en een romantisch huisje.. Mijn schoonouders verhuren een leuk chalet vlakbij LaRoche, midden in de Ardenne. Pb maar bij interesse..
Aan de Belgische kust, heel mooie en propere kamers, bij minder mooi weer kan je de privésauna bijhuren (ook hééél mooi). Ik heb twee maanden geleden mijn vriend daar een weekendje cadeau gedaan.