En nog een topic over ranches in Amerika! Echt waar, ik heb heel wat topics door gespit, maar ik ben nog niet tegen gekomen wat ik zoek.
Ik woon in New York en moet broodnodig de stad eens uit, ik verlang naar de geur van paardenpoep
Ik zoek een mooie ranch, niet overdreven massa-toeristisch, waar ik in mijn eentje een week heen kan om heel veel te rijden. Het leukst lijkt me een ranch waar er alleen plek is voor kleine groepjes, geen massa gebeuren, in een mooie omgeving. Ik heb weinig ervaring met western-stijl rijden, maar zoek wel een plek waar ik veel buiten kan rijden, niet een uurtje in een rij met dikke Amerikanen een rondje om de ranch heen stappen, zeg maar.
Ik hoorde van een Amerikaanse collega dat hij meeging met cattle drives waar er plek voor een aantal toeristen was, waar er s' nachts gekampeerd werd, zoiets lijkt me helemaal geweldig. Ik hoef geen ontzettend georganiseerde week vol activiteiten, als ik maar veel uur op een paardenrug kan zitten!
Ik ben misschien wat laat, want zoek wat voor deze zomer (augustus/september), maar hoop nog wat leuks te vinden!
Alle tips zijn welkom!