Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missanita84 schreef:naar het buitenland zou ik zowiezo niet doen ivm de entings die ze nog krijgen gaan (nu helemaal nog niets)
tja voo de rest hangt het ook van je kindje zelf af ,slaapt ie bv makkelijk overal etc
wij zijn toen naar limburg geweest op een appartement lekker en gezellig tis maar net hoe moeilijk of juist makkelijk juillie zelf denken,
ik zelf doe nooit zo moeilijk
opisop_shop schreef:Oh de baby hoeft niet te zwemmen, maar ik wil zelf graag kunnen zwemmen
Dus dat mijn man en ik om de beurt even een duik kunnen nemen als we dat willen, dan kan de ander met de baby bij de tent blijven (of dat we aan het water gaan zitten met zn drieen).
Kun je uberhaubt wel het water in met zo'n kleintje dan, dat had ik niet gedacht?
Om iets te ondernemen hoeft de baby toch niet wakker te zijn; die merkt er immers toch niets van?
Stel we zouden naar een museum gaan, dan kan de baby in de reiswieg mee naar binnen, als we een stadje bezoeken idemdito (of in de draagdoek).
We hoeven niet perse weg als ze 8 weken is hoor trouwens, maar dan krijgt ze haar entingen en voor die tijd wil ik sowieso niet weg. Ik ga voorlopig nog niet weer werken, dus we kunnen ook eind augustus weg bijvoorbeeld.
Ze is erg makkelijk; slaapt overal en met name buiten juist zalig (heb haar veel buiten in de wagen omdat ik ook veel buiten ben). 'Snachts heeft ze nog maar 1 voeding nodig sinds een paar dagen, dus ik denk dat het tegen de tijd dat we zouden weggaan ook zo is. Ik neem haar nu ook naar veel plekken mee naar toe (paarden, winkelen, visite, met de honden wandelen enz) en dat gaat prima.
Een huisje is op zich ook wel een optie hoor, hoef niet perse te kamperen maar vind dat zelf wel leuker.
En als het niet bevalt ergens pak je de boel in en verkas je of ga je naar huis, dat vind ik het voordeel van kamperen.
Anoli schreef:Ik was 6,5 week oud toen ik samen met mn ouders en grote zus ging kamperen.
Volgens mijn ouders ging dat prima
Ik ben uiteindelijk een grote sterke vrouw geworden, dus het kan best hoor
Plaatje1990 schreef:Anoli schreef:Ik was 6,5 week oud toen ik samen met mn ouders en grote zus ging kamperen.
Maar kamperen met een tent is al sowieso heeeeel anders dan met een caravan/camper of in een huisje ofzo
Anoli schreef:Ik ging ook zo jong naar het buitenland hoor. Mijn zus was 6 weken toen mn ouders naar frankrijk gingen...
Het is denk ik idd het gevoel wat je als ouder hebt. En hoe makkelijker je doet, hoe makkelijker je kind later wordt met overal slapen. Tenminste dat is mijn ervaring
Ik ben overal mee naartoe genomen toen ik nog een ukkie was, en ik kan nu letterlijk overal slapen
@ plaatje: een deken doet wonderen hoor
Plaatje1990 schreef:@Anolli, het gaat erom dat de tempratuur in de Benelux of Duitsland snachts erg laag kan zijn en dat is voor een baby van 8 weken niet prettig ! En nee een huisje is geen kamperen maar een zeer goede optie als je toch op een camping wil verblijven !
jodi schreef:Plaatje1990 schreef:@Anolli, het gaat erom dat de tempratuur in de Benelux of Duitsland snachts erg laag kan zijn en dat is voor een baby van 8 weken niet prettig ! En nee een huisje is geen kamperen maar een zeer goede optie als je toch op een camping wil verblijven !
Als baby's niet tegen kou zouden kunnen,dan was de mensheid toch al heel lang geleden uitgestorven
Anoli schreef:Ik was 6,5 week oud toen ik samen met mn ouders en grote zus ging kamperen.