Uitgaan Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Uitgaan Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 16:07

Hallo!

Spontane plannen vanuit hier. We gaan vanavond met wat mensen uit in Amsterdam. Alleen. Wat zijn nou echt leuke kroegen in Amsterdam op donderdag? We houden van rock, metal, dnb en ik persoonlijk ook wel van een beetje goa of trance. Maargoed, even rekening houdend met de rest :P Heeft iemand enig idee waar leuke kroegen/feestjes zijn voor ons vanavond? :D

Edit. We zijn trouwens tussen de 19 en 22 jaar. Maar vaak word de 19jarige 23 geschat dus 21+ kroegen zijn te proberen :o

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:30

Al gecheckt wat er is in de standaard clubs Paradiso, Melkweg en Trouw?

JuliaaahX

Re: Uitgaan Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:33

Ik weet dat er op donderdagavond Cable in de Melkweg is, met van die vreselijke dubstep muziek volgens mij _O- Maar als je daar van houd is het volgens mij zeker een aanrader!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:35

Ik vind rembrandplein altijd leuk :)
Maar dat is niet echt jouw style zo te lezen..
Je kan er wel alle kroegen en tenten binnenlopen, dan vind je zelf je leukste
Plekje :)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:42

Hehe, op Schiller en de Burgerbar (in de Reguliersbree voor na het uitgaan :Y)) na, vind ik Rembrandtplein/Thorbeckeplein juist een afrader :P Op de hoek van de Reguliersdwars en de Vijzelstraat zit wel café de Vijzel, daar wordt classic rock en metal gedraaid en je kan er poulen. Tis alleen wel echt een café, geen dansgelegenheid.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:45

Ik ging altijd naar de melkweg of paradiso en soms naar club 8. Was meer van de clubs dan van kroegen haha. maar je kan natuurlijk ook naar the cave :)* als je van metal/ rock houdt zeker een aanrader. Vaak ook live bandjes.
Allemaal rond het Leidseplein :) (behalve club 8 dies heel ergens anders haha).
Laatst bijgewerkt door jorretje op 05-07-12 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:45

Rembrandtplein vind ik ook niet veel aan, wat Knoffer zegt al gekeken bij de standaard clubs?
Cave kan ook maar dat is wel echt mini, ik weet niet wat jullie precies zoeken, meer kroeg of echt dansen.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:51

Als je live muziek leuk vindt, is de Bourbon Street leuk. Of The Waterhole. Allebei in de buurt van Leidse.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:32

Hmm van jouw muziekstijl weet ik niet zo goed, maar wij gaan op donderdag vaak naar paradiso, daar is Noodlanding. Verder gaan wij altijd naar Leidseplein, daar zijn veel cafétjes, dan gaan wij meestal naar De Waard en Mokum, daar wordt namelijk ook muziek gedraaid en kan je dansen. Ook in de Lange leidsedwarsstraat en korte leidsedwarsstraat zijn café's en kleinere 'clubs' zoals de Cooldown. Daar komen ook altijd leuke mensen vind ik :) Mooie aan Amsterdam is dat het ook op donderdagavond leeft en niet alleen op vrijdag/zaterdag :D

Edit: of idd Cable in de Melkweg, is dubstep enzo

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 06:45

Nouja. Uiteindelijk zijn we naar de Jet lounge geweest. Ontzettend leuk kroegje! :D Wel een beetje uit het centrum, maar ach :P En daarna nog even bij de Irish Pub op het Leidseplein. Vervolgens hebben we nog een rondje gelopen, maar niks zag er echt leuk uit of we kwamen niet binnen omdat iemand uit ons groepje een trainingsbroek aan had _O- (de sufferd :P ) We hebben nog even in een gaybar gezeten die erg gezellig was, maar de mannen kregen plots een beetje vrees. Pff! Watjes :P Maar het was in ieder geval erg gezellig :) Ik heb zelfs de stenen langs de gracht nog even van heel dicht bij mogen bekijken. (iemand dacht, leuk ik ga met mijn dronken kop dit kleine meisje optillen en liet me vervolgens keihard vallen met mn hoofd op de stenen _O- ) Auw! :P

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:36

LZP->BEU