Help? Met vriendlief met kerst naar disney?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esther_sonja

Help? Met vriendlief met kerst naar disney?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 23:47

Hoihoi,
Omdat we rond die tijd 3 jaar bij elkaar zijn willen we zo graag met kerst naar disneyland parijs..
Nu zou je denken, opzich zijn we er vroeg bij toch met boeken??
Is het dan zo druk? Want ik heb geprobeerd op de site te boeken en in de maand november en december kun je het niet reserveren?
Is het dan echt allemaal al vol? of is er een andere manier?
We wilden juist precies met kerst omdat het dan volgens vriendlief het mooist is..
Die is daar als klein kind al een keer geweest en wou me graag meenemen.
Wie kan me hier meer over vertellen?

Groetjes!

Dani

Re: Help? Met vriendlief met kerst naar disney?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:16

Misschien moet je nog even wachten op de kerstarrangementen..

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:19

Na de zomervakantie kun je normaal gesproken pas boeken voor de kerst

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:23

Idd pas na de zomer. Het is erg mooi met kerst maar hou er wel rekening mee dat er. Eel attracties dicht zijn. Het is maar net waar je voor gaat natuurlijk, maar als je echt voor de attracties gaat zou ik niet met kerst gaan.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 10:36

Nee het is echt voor de sfeer zeg maar, is iets tussen mijn vriend en mij, we hebben er allebei iets mee hihi!
Wie weet hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een weekendje met kerst in disney ongeveer? We willen wel graag in 1 van de disneyhotels dus het mag wel wat kosten hihi

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:53

Met Kerstmis is het verschrikkelijk duur :j weet niet welk disneyhotel je in gedachten had

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:56

Vraag het eens in het disneytopic ;) daar komen ook vaak de acties langs en aanbiedingen.
Vanaf november is Disney al in kerstsferen. Wil je echt op een van de kerstdagen, of mag het er ook voor?
Ben ooit eens rond 18/19 december geweest. Het is niet duurder als normaal, je moet wel op tijd boeken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:23

esther_sonja schreef:
Nee het is echt voor de sfeer zeg maar, is iets tussen mijn vriend en mij, we hebben er allebei iets mee hihi!
Wie weet hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een weekendje met kerst in disney ongeveer? We willen wel graag in 1 van de disneyhotels dus het mag wel wat kosten hihi

Geen idee hoe duur het is eigenlijk :P

In HET disneyhotel is het wel het duurst, heb er een keer gezeten maar vond eigenlijk al die pluto's, mickey's en donalds die er continu liepen maar irritant :o de volgende keren hebben we in een ander hotel gezeten :P
Er is i.p. een disneyhotel, de andere heb je geen 'last' van die beesten. Zijn wel iets verder weg van het park.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:25

Hotel santa fe is ook erg goedkoop ;-).

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:10

Volgens mij is het met kerst wel erg druk. Ik ben een paar jaar geleden in november geweest, de eerste dagen dat Disneyland in kerstsferen was, dat is meestal vanaf de tweede week november. We waren doordeweeks en het was eigenlijk heel rustig.
Het is wel de leukste periode, vind ik, om naar Disney te gaan. Echt mooi, ook 's avonds. Wij logeerden in Hotel Cheyenne, prima hotelletje. In de drukke periode schijnt het ontbijt 's morgens wel een beetje een chaos te zijn. Voor de mooie wintersfeer is Sequoia Lodge wel een mooi hotel.

Sinds toen zijn de prijzen weer omhoog gegaan, dus wat het gaat kosten, weet ik niet. Het is nog niet te reserveren voor de kerstperiode.

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:07

Met kerst is het geweldig! Ik vond het super. Volgens mij hebben we totaal 500euro ofzo betaald? Ik durf het niet meer te precies te zeggen.. 600 misschien.
Het was opzich wel druk maar zeker niet vervelend druk hoor, denk dat het in de zomer periode drukker is.

Het is prachtig!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:14

Ik ben twee jaar geleden met mijn vriend en nog twee vrienden in november geweest. Dan is alles al in kerstsfeer, en dat is echt mooi! Je kan beter wachten tot de aanbiedingen komen. Dan betaal je een stuk minder dan normaal! Wij hadden een arrangement (eigen vervoer) voor drie dagen en twee nachten in hotel Cheyenne, en we waren dacht ik rond de 350 euro p.p. kwijt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:45

Zeker doen!! Ik ben daar ook met vriend geweest tijdens kerst en het was echt ge-wel-dig!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:48

Wij zijn 2 keer tussen sinterklaas en kerst naar Disney geweest. Is echt de moeite waard. 2 keer bij camp davey crockett? overnacht misschien niet luxe en een kleine reistijd maar het scheelt heel flink in kosten. En met een midweek toen 3 dagen toegang tot beide parken. Is heel erg voor herhaling vatbaar alleen dan waarschijnlijk met de camper van mij ouders. Geen idee meer wat het precies kosttetoen maar het was onder de 350 euro voor 2 personen dan weet ik wel.