Ik heb al vaker met de gedachte om naar Egypte te gaan voor 3 of 6 maanden en wie weet wel langer, maar iedere keer dit uit mijn hoofd gezet ( vriend, huis in NL. Etc. )
Maar nu ben ik weer geweest en krijg het niet meer uit me hoofd ik heb echt gevoel dat ik het moet doen al is het maar voor 3 maanden..
Ik plaats dit berichtje om te vragen of er misschien mensen met tips zijn en of zelf ervaringen ermee hebben, ik wil opzich eerst voor 3 maanden gaan werken daar ( in El Gouna ) en eventueel als het bevalt langer blijven.. Alleen vraag ik me af is het te doen me huis aanhouden hier in NL? ( Huur is heel laag zo 350 per maand en vanaf oktober 200 per maand. ) Want woon samen met een huisgenootje dus onderverhuren is geen optie.. Of is dit niet te doen en zal ik moeten wachten tot mijn contract juni 2013 afloopt?
Maar dan kom ik nog met de vraag hoe ga ik daar aan werk komen? ( Gewoon ticket boeken en gaan solliciteren? Via internet ken ik echt niks vinden maar dan ook echt niks?? ) , het werk maakt me inprincipe niks uit ik dacht aan werken in een restaurant? Heb hotelopleiding gedaan.. Animatie is denk niet zo besteed aan mij, aan reisleidster heb ik ook nog gedacht helaas kunnen hun mij niet garanderen dat ik daar aan het werk kom het ken ook nog in turkije bv. Zijn en ik wil echt in het plaatsje El gouna werken..
En een huis zal daar toch onderdak moeten hebben..
Waar moet ik beginnen?

Wie ken me helpen en zijn er bokkers die in Egypte wonen?