VSA-België bellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

VSA-België bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 15:42

Iemand die ik ken zou naar (noord)-Amerika gaan. We hadden afgesproken dat ik hem wel eens berichtjes mocht sturen of bellen als hij daar is. Alleen wist hij niet zeker of zijn gsm daar zou werken(andere frequentie daar?) . Ik weet ook nog niet heel zeker of hij effectief al vertrokken is want het kon zijn dat het uitgesteld werd. Nu is hij niet de meest bereikbare persoon (understatement :7 ) en ik niet de meest geduldige. Als ik hem op dit moment met mijn gsm bel, gaat de lijn gewoon over en als ik een bericht stuur krijg ik een rapport dat het is afgeleverd.

Wil dat zeggen dat hij me zeker ook kan terugbellen en sturen? Of kan het alsnog zijn dat hij niet kan terugbellen maar wel ontvangen? Het gaat trouwens over van belgische gsm naar belgische gsm bellen. Iemand die het weet? :)

Ibbel

Re: VSA-België bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 18:10

VS heeft idd een andere frequentie. Kan best dat jij 'tot aan de Belgische grens' belt/SMSt, en dat hij idd het niet 'hoort'. De SMSsen komen dan pas op zijn toestel als hij weer in Europa is.
Had Skype geen betere optie kunnen zijn?

Kwanyin

Re: VSA-België bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 22:20

Ja, Skype was zeker een optie, maar hoe lang ik moet gaan wachten eerdat daar iets concreet rond gedaan wordt := .
Maar nu is het dus dat als ik met mijn gsm bel, ik gewoon de normale overgang hoor en na x aantal keer de voicemail. Maar het kan dus zijn dat hij dat toch helemaal niet hoort?