Last second reizen. Iemand ervaring mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Last second reizen. Iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 21:14

Hoi!

Mijn vriend en ik zouden dolgraag op vakantie willen. Nu hebben we laatst een last-minute geboekt, maar vandaag heb ik te horen gekregen dat deze helaas niet kan doorgaan (Het reisbureau had teveel aanvragen??). Zo beginnen we eigenlijk weer van voor af aan te zoeken naar een leuke last-minute vakantie. We hebben ons laten vertellen dat er ook een optie is om een last-second reis te boeken. Ik heb hier verder geen ervaring mee, dus ik weet ook niet precies wat ik me er bij moet voorstellen. En als ik zoiets zou boeken, waar zou ik dan naar moeten vragen (kan telefonisch en aan de balie bij schiphol dacht ik)? :o Ik weet toevallig dat neckermann & thomas cook zulke last-second reizen aanbieden...

Nu ben ik benieuwd.. Heeft iemand ervaringen met last second reizen?

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:20

Oeeh klinkt interessant!
Ik weet enkel dat je bij sommige reisbureau's voor een klein prijsje kan boeken, maar je weet de bestemming dan niet op voorhand. Je kan wel zeggen dat je bv enkel 5 sterren wilt en dan betaal je (ik zeg maar wat) bv 300 euro voor 8 dagen. Als je dan toekomt op de luchthaven wordt de bestemming en hotel bekendgemaakt (afhankelijk van annulaties ed. denk ik?).
Ik volg dit zeker even, ben ook wel erg benieuwd ernaar :D

Wallie

Re: Last second reizen. Iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:24

Hey,

Er zit tot Sept. idd nog zo een balie in schiphol! volgens mij van de
neckermann.. zou even op de site kijken.. vind het ook wel intresant!

groetjes

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 21:46

Foulplay_ schreef:
Oeeh klinkt interessant!
Ik weet enkel dat je bij sommige reisbureau's voor een klein prijsje kan boeken, maar je weet de bestemming dan niet op voorhand. Je kan wel zeggen dat je bv enkel 5 sterren wilt en dan betaal je (ik zeg maar wat) bv 300 euro voor 8 dagen. Als je dan toekomt op de luchthaven wordt de bestemming en hotel bekendgemaakt (afhankelijk van annulaties ed. denk ik?).
Ik volg dit zeker even, ben ook wel erg benieuwd ernaar :D

Ja ik dacht dat het ook zoiets was? Maar dan stellen ze enkele vliegreizen voor en dan kan je alsnog ervoor kiezen of je naar die bestemming wilt gaan of niet... Ik zal morgen even bellen. Ben benieuwd! Het liefst ga ik dinsdag al! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 22:24

LZP -> BEU

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:41

Als dit dus de last-second is, ken ik iemand die dit heeft gedaan en ze is er met een zeer mooi hotel uitgekomen :D Veel succes!! Ik ben ook benieuwd :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:19