Dit jaar ga ik voor het eerst kamperen iets wat eigenlijk echt totaal niet mij is.
Maargoed, je leeft maar 1 keer dus wanneer je dinnetjes zeggen goh ga je mee kamperen zeg je uiteraard geen nee

Ondanks dat ik er ontzettend veel zin in heb en mij er al tijden zo enorm op verheug, worden nu de vakantie dichterbij komt mijn angsten wel steeds groter.
Dus ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met kamperen, mensen die tips hebben of gewoon leuke verhalen hebben over kamperen.
Alles is welkom zolang het maar niet het verhaal is hoe je een spin van ruim 10 centimeter in je matje aantrof, want dan denk ik niet dat ik nog op het vliegtuig durf te stappen

Wat is belangrijk om mee te nemen wanneer je gaat kamperen in het buitenland oftewel Italië/Sardinië

Ik ben een controlefreak op dit punt, ik ben heel erg bang dingen te vergeten, iets wat voor anderen niet van belang is kan mijn emoties zo omgooien dat ik niet meer instaat ben er echt van te genieten.
Dus wil ik met een beetje hulp van jullie mijn lijstje zo compleet mogelijk maken.
Ben je wel eens vaker in Sardinië geweest? Heb je nog leuke plekjes die tof zijn om te bezoeken?
Nog speciale dingen die je gewoon weg moet doen als je daar 2 weken bent?
Ikzelf ben voornamelijk helemaal weg van dolfijnen en walvissen dus alles wat hierop aansluit zou ik helemaal het einde vinden.

Voor de geïnteresseerde ik ga met 4 bokkers van 11 Juli tot 26 Juli weg.
We zullen een overstap maken om Milaan waar we hopelijk nog een klein stukje van de stad kunnen zien als het meezit

Fijne zomer allemaal