reismaatje voor het buitenland gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kingbilly

reismaatje voor het buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 10:36

Hoi,

Ik ben een meisje van 17 jaar (bijna 18) en wil van de zomer ergens in het buitenland gaan werken met paarden. Nu leek het me leuk om met iemand samen te gaan. Ik heb net mijn Havo diploma gehaald en heb nog geen idee welke opleiding ik hierna wil gaan doen. Ik rij al vanaf dat ik kan lopen en heb ervaring met hengsten/jonge paarden en wedstrijdpaarden.
De landen Engeland, Spanje en Frankrijk lijken mij erg leuk om daar te gaan werken. Mijn intresses gaan uit naar buitenritten begeleiden.
Als je intresse hebt dan hoor ik het wel!

Groetjes, Jasmijn

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:58

Ik denk dat je nu erg laat bent om dat voor deze zomer te willen regelen! Bij veruit de meeste bedrijven wordt het zeker wel een aantal maanden van tevoren geregeld ;)
Dus je moet wel heeel erg geluk hebben als je nu nog een plekje vindt! Je had beter van tevoren kunnen bedenken wat je na je eindexamen zou willen doen.
Maar veel succes!

Daks

Re: reismaatje voor het buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:00

neem even een kijkje op http://www.yardandgroom.com/

Staan er nog een aantal op die mensen zoeken.
Zit in engeland en ierland.

De service die die site levert is erg goed en vriendelijk.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:03

Hallo Jasmijn,

Ik ben alvast voor volgend jaar aan het kijken, dit jaar gaat heel lastig worden!
Ik zou wel een combinatie van werken en reizen en relaxen willen(relaxen met de paarden uiteraard, niet zozeer als in luieren op het strand. :') )

Voor 2 weken in een vakantie ofzo zou ik ook nog wel willen, misschien kunnen we samen iets vinden!
Ik ben trouwens 18 jaar :o

Gr. Cindy

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 11:18

Cindeeh schreef:
Hallo Jasmijn,

Ik ben alvast voor volgend jaar aan het kijken, dit jaar gaat heel lastig worden!
Ik zou wel een combinatie van werken en reizen en relaxen willen(relaxen met de paarden uiteraard, niet zozeer als in luieren op het strand. :') )

Voor 2 weken in een vakantie ofzo zou ik ook nog wel willen, misschien kunnen we samen iets vinden!
Ik ben trouwens 18 jaar :o

Gr. Cindy

Heb je een pb gestuurd!! :D Maar ik zoek ook nog mensen voor een langere periode :)

Prrrr

Re: reismaatje voor het buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:25

STW -> BEU