Ik ben op zoek naar een leuke plek waar ik kan en mag lopen met mijn hondjes. Graag zonder al teveel zand ivm vriendin met loopgips. Ook zoek ik een mooie plek waar ik foto's kan maken. Binnen nederland en ook niet te ver van Almere. Max 1 uur maar geen 2 uur rijden.
Het liefst heide, maar iets anders mag ook, als het maar lekker is om te lopen.
Sorry als het niet goed staat !!
Ik hoop dat jullie iets hebben.. Het is voor zaterdag, dus uiterlijk vrijdag reactie
Es_ther
Geplaatst: 27-06-12 12:09
De Veluwe ? Is heel groot met verschillende routes. Of de Posbank?
MarliesV
Geplaatst: 27-06-12 12:10
Iets met heide bij jullie in de buurt weet ik zo niet. Zit zelf aan de Holterberg, voldoet aan al je wensen maar is 1.5 uur rijden zonder files (mijn lief komt uit Almere dus wij doen dit zeer regelmatig).
Bij jullie hebben wij laatst gelopen bij de Oostvaardersplassen. Daar is het wel erg mooi en prima lopen. Weet alleen niet of je de hond mee mag en of het je te dicht bij is.
Oostvaarders mogen geen honden, althans mag wel maar dat durf ik niet met die loslopende dieren. Holterberg ben ik al geweest, maar daar is behoorlijk wat zandpaden waar mn vriendin niet overheen kan lopen.
Veluwe is misschien een optie, even kijen hoelang dat rijden is.
snoetie
Geplaatst: 28-06-12 13:02
als je wel van plan bent om iets verder te rijden:
De hoornboegse heide (bij Hilversum en omgeving) is erg mooi, vooral als deze in bloei staat. Er zijn ook een aantal wandelpaden naast ruiterpaden, wat handig is voor je vriendin. Overigens is het ook niet zover bij je vandaan.