Lastminute balie D-Reizen op Schiphol, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Lastminute balie D-Reizen op Schiphol, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 19:02

Ik ga het doen :+ Eind van de vakantie ga ik met een vriendin naar de lastminute balie van D-Reizen op Schiphol en zien we wel waar de reis naartoe gaat. We gaan met onze koffer naar Schiphol en kijken welke reizen ze aanbieden. Wie heeft dit wel eens gedaan, of is dit ook van plan te doen deze zomer?

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:06

Die balies zijn er tegenwoordig toch niet meer? Dacht dat dit niet meer mogelijk was sinds vrijwel alles via internet geregeld wordt....Mocht het er nog wel zijn, dan lijkt het me wel wat! :j :D

Charles

Re: Lastminute balie D-Reizen op Schiphol, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 19:07

D-Reizen heeft sinds een paar weken een balie op Schiphol plaza waar dit mogelijk is, ze staan er tot en met september dus dit is hét moment om het te proberen :D

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:14

Wat gaaf! Maakt het ook niet uit of je naar een warm of koud land gaat? Of neem je ook gewoon warme(re) kleren mee?

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:17

Wat een leuk idee ! Ik was wel van plan om deze zomer een last-minute te boeken, maar dit is pas last-minute haha !

rooz_89

O gaaf! Is er nog meer informatie over te krijgen qua ervaringen/openingstijden e.d.?

zodiacje

Is het dan ook nog een stuk goedkoper dan boeken via internet?
Spannend wel !

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 19:19

Nee we gaan wel echt voor een zonvakantie! Neem uiteraard wel als zekerheid wat vesten mee.

Ja het is écht lastminute haha! We weten wel al wanneer we gaan, alleen waar heen is nog de vraag. Het scheelt mega veel geld ja, ze hadden bijvoorbeeld vorige week een lastminute van € 499,- pp voor een fly and drive in amerika, incl. vlucht, hotel en auto.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:19

Daar dacht ik laatst ook aan om dit te doen!
Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen; vooral of het echt uitmaakt qua prijs :+

Ik weet niet of je wel eens naar het buitenland (verre buitenland) bent geweest. Maar let goed op de beoordelingen van een hotel, in een land als turkije, tunesie etc wil je heel graag een hotel met 3,5 of meer sterren!! Dus als je internet op je mobiel hebt; check het hotel even op beoordelingen of orienteer je alvast op de plaats waar je heen wilt, als je die al in gedachten hebt.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 19:20

rooz_89 schreef:
O gaaf! Is er nog meer informatie over te krijgen qua ervaringen/openingstijden e.d.?

Ze zijn open van 07.00u tot 22.00u. Ik ben vorige week langs geweest bij die balie om wat vragen te stellen.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 19:20

Maiska schreef:
Daar dacht ik laatst ook aan om dit te doen!
Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen; vooral of het echt uitmaakt qua prijs :+

Ik weet niet of je wel eens naar het buitenland (verre buitenland) bent geweest. Maar let goed op de beoordelingen van een hotel, in een land als turkije, tunesie etc wil je heel graag een hotel met 3,5 of meer sterren!! Dus als je internet op je mobiel hebt; check het hotel even op beoordelingen of orienteer je alvast op de plaats waar je heen wilt, als je die al in gedachten hebt.

Ja klopt daar kijken we absoluut naar! Eigenlijk minimaal 4 sterren zelfs in dat soort landen :D

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:21

oooh dit lijkt me heel gaaf! :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:30

Owww das idd niet verkeerd zeg!

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:31

Lijkt me erg leuk! Heb er een tijdje geleden voor gestaan en ze hadden erg leuke aanbiedingen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:38

gaaf :D ben benieuwdQ!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:38

Dat hebben wij ook een keer gedaan en toen hadden ze mooi niks wat op die dag nog zou vertrekken. We hebben toen in een hotel moeten overnachten en konden pas de volgende dag heel laat weg richting Rhodos,meer was er niet.Hou er rekening mee dat er niet altijd stoelen voorradig zijn. Ook wij hadden trouwens vooraf gecheckt op Schiphol en toen vertelde ze doodleuk dat er altijd dezelfde dag iets was maar dat klopte dus niet.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 20:00

Dat is niet bij de D-Reizen balie geweest Faruba? Dit doen ze namelijk pas net. Ze hebben dagelijk meerdere aanbiedingen per vakantieland, dus zeg maar 3 voor Spanje, 2 voor Griekenland, 4 voor Turkijke etc.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:47

Charles schreef:
D-Reizen heeft sinds een paar weken een balie op Schiphol plaza waar dit mogelijk is, ze staan er tot en met september dus dit is hét moment om het te proberen :D

Dan zou ik niet voor D-reizen gaan ;) D-reizen zegt nog 9 van de 10 x u kunt op internet onze lastminutes bekijken.
Dit omdat D-reizen niet werkt met direct op vakantie gaan zeg amar (dus niet vakantie kopen, inchecken en weg)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:49

O, stoer zeg, lekker met je koffer naar Schiphol en dan pas weten waar je naartoe gaat, dat vind ik nog eens een avontuur, leuk!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:56

Ik heb vorig jaar via D reizen een vlucht naar Mallorca op deze manier gekocht. De dag van tevoren naar schiphol tussen 5 en 6 voor de vlucht en dan de volgende dag vertrekken met het vliegtuig. Maar ik moest dus nog alles regelen op Mallorca zelf, dus daar moet je wel van houden! Het scheelde voor mij toen heel erg in de vliegprijzen.

Ik ben alleen dit jaar meer in om ergens te blijven en dat is vaak niet lastminute voor een hele week te regelen in het hoogseizoen, dus denk dat ik er daarom dit jaar niet voor ga.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 21:17

Jawel hoor,was bij D-reizen,maar wel een jaar of 8 geleden. Jaar erop waren ze idd. weg en nu weer terug dus.

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:42

ohhh wat spannend :D ik heb er geen ervaring mee, ben het wel van plan eind augustus :D

Laat je even weten wat het geworden is?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:33

Dit lijkt me echt gaaf, ik haal alleen niet helemaal uit je verhaal of dat je meteen vertrekt of dat het voor de volgende dag oid is?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:42

Wat een dondersgoed idee! :D :D
Ik boek al 4 jaar elke zomer een Last-minute met m'n vriend. Helaas is hij niet zo avontuurlijk als ik, maar dit jaar zijn we totaal niet veeleisend wat betreft het land etc. Zolang we maar kunnen genieten van de zon :j Vanavond op de bank maar eens het voorstel van de D-reizen balie doen! :):)

We zitten ook te denken aan Mallorca omdat we daar zeer gemakkelijk een plek om te overnachten zouden kunnen regelen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:10

Ik ben 2 jaar geleden geweest en toen waren die balies er niet meer :') Ja er waren wel aanbiedingen, maar allemaal voor een maand later ofzo.