In juli ga ik drie dagen met mijn vriend naar Brabant, en slapen we in een hotel in Waalwijk. We gaan een dagje naar de Efteling, en een dag naar de Loonse en Drunense duinen, waar we gaan lunchen bij de Roestelberg, dan wil ik hem graag 's avonds mee uit eten nemen naar een leuk restaurantje. Zaterdag aan we Tilburg in, en misschien eten we daar 's avonds ook.
Alleen weet ik sowieso weinig over restaurants, ben ik er niet echt heel bekend in de buurt en ben ik op internet het overzicht al kwijt geraakt, aangezien echt echt enorm veel restaurants in de buurt zijn. Nu zijn er waarschijnlijk genoeg bokkers die uit die omgeving komen, en mij hopelijk kunnen helpen bij het vinden van een geschikt restaurant.
Voor de dag dat we in de duinen zijn geweest zat ik zelf te denken aan een restaurantje in de buurt van Loon op Zand, Kaatsheuvel of Waalwijk, zodat we niet al te ver van het hotel gaan. We huren die dag fietsen bij het hotel, dus zouden eventueel zelfs op de fiets kunnen (mag vriendje ook wat drinken).
Voor de laatste dag zoek ik een leuk restaurantje in Tilburg, dat is op een zaterdag, maar we weten niet 100% zeker of we in Tilburg gaan eten, of dat we dan al richting huis gaan. Daarom moet het een restaurant zijn waar je niet per se hoeft te reserveren op zaterdagavond.
Vriendje is totaal geen moeilijke eter, hij zou in elk restaurant kunnen. Ik lust bijna alles, ik heb alleen een vreselijke hekel aan vis en sushi

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!