In de zomer ben ik van plan om met m'n fietsie door Nederland te gaan toeren. En als ik zeg door Nederland, dan bedoel ik dat ook: van Maastricht (mn studentenkamer) naar Uithuizermeeden (mn ouders in de kop van Groningen. 10 km verder en je fietst de Waddenzee in

De route die ik ga doen moet ik nog precies uitwerken, via www.fietsrouteplanner.nl
Tijdsschema per dag: 10-12 u fietsen, uur rust. 13-15 u fietsen, uur rust. 16-18 u fietsen, camping opzoeken. Het is +/- 450 km, ik heb berekend dat ik zo 90 km (min of meer) per dag kan doen. Dit zou betekenen dat ik 5 dagen onderweg ben.
De paklijst tot nu toe:
Flesje (afwasbaar!)
Fietstassen
Bandenplakset
Pomp
Duct- of sporttape
Routeboekjes/kaarten/gps
Tent
Zaklantaarn
Zakmes
Handdoek
Slaapzak
Slaapmatje
Kussen(sloop)
Theedoek
Schuurspons
Afwasmiddel
Bord, mok, bestek
Steelpan + deksel
Campingbrander
Zout, peper, kruiderij
Trui
Shirts
Schoenen
Regenpak
Slippers
Ondergoed
Sokken
Zonnebril
Toilettas
Shampoo
Tandenborstel
Tandpasta
Zonnebrand
Borstel
EHBO-doos
Pen en papier
Leesboek
Spanband / spin
GSM
Oplader GSM
Portemonnee
Paspoort
Vuilniszakken
Vragen die ik tot nu toe heb:
- koken. Wat is het handigst? Ik kan een gaspitje meenemen en een pan, maar kan ik daar 5 dagen mee vooruit? Of is het handiger om vooral dingen mee te nemen/onderweg te kopen die óf niet verwarmd hoeven worden óf al warm zijn (cafetaria, restaurantje, etc.)
- kun je in augustus op de bonnefooi bij campings langsgaan, als trekker in je uppie? Of is het toch handig om te reserveren? Ik wil sowieso van te voren de campings uitzoeken waar ik zou kunnen overnachten.
- Hoe ga ik alles in vredesnaam meekrijgen? Ik heb twee fietstassen en een bagagedrager, maar ik denk niet dat ik daar genoeg aan heb. Is een backpack handig of juist helemaal niet? En zo nee, wat dan wel?
-Veiligheid. Is het überhaupt wel verstandig om zoiets te doen, en welke voorzorgsmaatregelen moet ik nemen zodat ik niet halverwege verkracht in een greppel beland

Dit was het voorlopig, ik ben benieuwd naar reacties