Maand reizen in Amerika: where to go?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marle_sheila

Maand reizen in Amerika: where to go?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 12:26

Vanaf september zal ik een half jaartje studeren aan Eastern Michigan University (uitwisseling). Ik heb tot ergens halverwege december colleges en heb daarna dus nog ongeveer een maand 'vrij' voordat mijn colleges in Groningen weer beginnen. In die maand tijd wil ik heel graag meer van de VS zien maar wat is het moeilijk om te besluiten wát precies!

Natuurlijk zal het ook liggen aan de mensen die ik daar ontmoet, waar ik op dat moment zin in heb etc., maar ik vind het toch fijn om al een paar min of meer uitgewerkte ideeën te hebben van tevoren - naast het feit dat het natuurlijk ontzettend leuk is om over na te denken!

New York staat sowieso op nummer 1, maar dat wil ik toch vooral al proberen te bezoeken in de eerste vijf maanden.

Verder heb ik met een Amerikaan gesproken afgelopen week en zijn tips waren California, Miami, Virgin Islands, Caribbean of New Orleans. Het liefst zou ik twee plekken bezoeken die dus een beetje op elkaars route liggen aangezien mijn budget natuurlijk ook niet oneindig is, haha. Bovendien zal ik daar ook oud&nieuw vieren en is het dus in de winter...

Ik ben heel benieuwd naar plekken die ik volgens jullie ábsoluut zou moeten bezoeken! :)

EvaC

Re: Maand reizen in Amerika: where to go?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:29

Ik zou je vraag even in het USA 2012 topic stellen. Dan krijg je echt heel veel tips. Als je toch heel graag naar NY wilt dan zou ik daar rond de kerst naartoe gaan. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en het was fantastisch!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:30

Miami zelf vond ik niet heel veel aan, wij hebben daar wel gezwommen met dolfijnen, en je kan er zwemmen met zee koeien (helaas kwam ik daar pas achter toen we alweer thuis kwamen), als je richting miami gaat heb je ook de everglades, je hebt daar verschillende krokodillen zoo's, waar je een baby.krokodil kan vasthouden, slangen, schildpadden, spinnen etc. in Florida heb je ook disneyland. Echt heel gaaf om te zien, en super groot...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:32

Ik zou een rondje Californie, Utah, Nevada doen. Dus Los Angeles, San Franscisco, Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas.

1234

Re: Maand reizen in Amerika: where to go?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:33

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 17:16

Cassidy schreef:
Ik zou een rondje Californie, Utah, Nevada doen. Dus Los Angeles, San Franscisco, Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas.

Zeer aan te raden, wij hebben het een paar maanden geleden gedaan.

Of Hawaii <3 Vond ik erg mooi en doe je niet snel vanuit nederland.