In Februari heb ik een ongeluk met m'n pony gehad, en na een lange tijd is de diagnose Dystrofie gesteld.
Helaas hebben wij onze vakantie naar Koss moeten annuleren, aangezien het veel geld kostte en we geen extra ruim plek in het vliegtuig meer konden krijgen.
Ook moet ik in de buurt blijven voor als we eventueel worden opgebeld dat er een behandeling kan beginnen, deze kans is klein maar wel aanwezig.
Vandaar dat ik nu in Nederland aan het kijken ben naar leuke uitjes / kleine vakanties (denk aan een midweek/weekend) in Nederland, samen met mijn vriend.
Ik zit in een rolstoel en heb opzich geen aangepaste kamer/bungalow of wat dan ook nodig, wel moet ik bij die kamer/bungalow kunnen komen (denk aan een lift, goede paden naar de bungalow toe). Ik heb zelf al het een en ander gevonden, we gaan een weekje naar Hof van Saksen in het appartement van kennisen, maar ben benieuwd of bokkers nog meer leuke dingen weten. Drukke pretparken etc. is erg moeilijk, want mijn voet kan niet aangeraakt worden wat toch wel gebeurt als het erg druk is..
We gaan ook naar de dierentuin (Emmen) als we in Hof van Saksen zijn.
Ik ben benieuwd of jullie nog iets weten, het mogen kleine vakanties zijn (week/midweek/weekend) of gewoon een dagje uit, als het maar te doen is met een rolstoel.