Maar nu beginnen de zenuwen toch wel te komen

Kortom, wie heeft er succesverhalen waardoor ik wel weer durf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een sprong op Texel gegeven, dat is ongeveer een maand geleden.
Het is allemaal super geregeld, nette schema's en allemaal leuke enthousiaste mensen. Het kwam op mij allemaal heel goed en veilig over. Hij had ook met dvd erbij, erg gaaf! Dat doen ze echt super!
Mijn vriend vond het moment dat je springt, de vrije val dus, het engst, maar zodra je zweeft schijnt het heel gaaf te wezen en kun je echt genieten. Hij wil absoluut nog een keer, en wil zelfs zijn brevet halen!
Voor mij zou het niks wezen haha... Maar schijnt echt een onvergeetelijke ervaring te zijn dus ik zeg, gewoon doen!
anne_bento schreef:Ze filmen een stukje als je nog op de grond staat, vragen ze of je er zin in hebt enzo, dan een stukje dat je in het vliegtuig zit. Daarna dat je springt en een stuk zweeft en dan gaat de cameraman vast naar beneden en filmt nog hoe je op de grond landt en vraagt nog hoe je het vond.
De rit in het vliegtuigje duurt ongeveer een kwartier, en de sprong zelf maar 5 minuten. De film duurt denk ik ongeveer 5 minuten bij elkaar. Daarnaast worden er nog veel foto's gemaakt, die overigens echt super mooi zijn!
troi schreef:Gedaan, gaaf maar doodeng. 1 tip voor mensen die wel eens wagenziek zijn of luchtziek, neem een pilletje. Ik was erg misselijk en dat maakt de ervaring niet beter..