Hotel in Barcelona

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaaahX

Hotel in Barcelona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 20:12

Oké, ik hoop dat iemand me hier kan helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer :')

In de zomervakantie zit ik zes tot zeven weken lang in 't huis in Frankrijk, zo'n vier uur rijden van Barcelona af. Twee jaar geleden zijn we al een aantal dagen naar Barcelona gegaan en dat gaat nu weer gebeuren :D Nu ben ik een hotel aan het zoeken en eerlijk gezegd, ik heb géén idee naar welk hotel we zouden moeten gaan :') Een aantal belangrijke dingen:
- 2 volwassenen (mijn ouders) en één kind (ik) op één kamer
- Begin augustus, twee nachten (zeg 1 augustus tot 3 augustus)
- Maximaal €150,- per nacht, dus €300,- voor twee nachten
- Er moet een parkeergelegenheid zijn, gratis maakt niet zoveel uit, maar we willen de auto niet op straat zetten, dus een overdekte en bewaakte parkeerplaats is een pré!
- Er moet WiFi zijn
- Hotel moet wel enigszins comfortabel zijn, zeg drie/vier sterren
- Buurt maakt niet zoveel uit, vorige keer zaten we aan het strand maar dat hoeft niet perse. Het moet wel ín Barcelona zijn!

Nu zit ik dus een beetje hotels te zoeken, maar ik vind alles eerlijk gezegd nogal onduidelijk, dus ik hoop dat er hier ervaren Barcelona kenners tussen zitten die me kunnen helpen!
Alvast bedankt :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:58

Ik boek mijn hotels altijd via booking.com. Deze site vind ik overzichtelijk en betrouwbaar. Heb je daar al op gekeken?
Ik heb even een zoekopdracht voor je aangemaakt: KLIK

Je kunt op nog meer dingen zoeken (linkerkant van de pagina), maar alleen niet op prijs, helaas!

NatassJa

Re: Hotel in Barcelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:34