Hey bokkers! De zomervakantie komt er natuurlijk weer aan en ik en mijn moeder gaan een paar daagjes weg. Maar nu weten we nog niet waar naartoe! Ik zat zelf te denken aan Milaan, maar is dat niet erg duur? Het is wel de bedoeling dat we in Europa blijven, aangezien we in de herfstvakantie met het hele gezin op vakantie gaan. Of zullen we in Nederland blijven en dan een hotelletje met spa nemen voor een paar nachten en uitgebreid gaan winkelen? Wat een luxe probleem is dit toch haha. Ik hoop dat jullie bokkers nog goede en leuke ideeen hebben! Kom maar op
Rome vind ik echt een geweldige stad! Milaan lijkt mij ook leuk ja! Of Parijs!
Mootje
Geplaatst: 10-06-12 16:51
Wat wil je graag doen en wat is je budget? Qua hotels kun je het zo duur of goedkoop maken als je wilt... In veel steden is het OV goed geregeld, en hotels in de buitenwijken zijn vaak goedkoper dan midden in het centrum!
Fira
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 17:04
Het budget is ongeveer 1500,- heen en weer vliegen naar milaan is ongeveer 160 p.p en dan nog verblijf van 4 nachten daar. Redden we dat met dit budget? Of is een verblijf in bijvoorbeeld Parijs goedkoper?
Dat moet makkelijk kunnen denk ik! Zeker als je een arrangement boekt! Milaan vind ik persoonlijk niet zo'n denderende stad. Rome raad ik af in het midden van de zomer trouwens. Te warm en er is veel dicht, want de locals gaan naar de zee! Voor dat bedrag zou je ook naar een all-inclusive kunnen in Turkije of Egypte, als je dit leuk zou vinden.