Ik ben op zoek naar een iemand die ook graag deze vakantie wil beleven. In 2008 las ik in ROS Magazine het reisverhaal van Time Out reizen. Sindsdien is dit echt mijn droomvakantie en deze wil ik waar gaan maken. Ik mijn omgeving ken ik niemand die mee wil. (te duur en/of rijden niet paard). En alleen reizen is niet heel erg leuk en ook niet erg veilig.
Ik ben zelf 26 jaar en ik woon in Zwijndrecht samen met mijn vriend (eigenlijk verloofde, want volgend jaar gaan we trouwen). Het is de bedoeling om deze vakantie in 2014 te gaan maken. Dat is nog heel ver weg, maar dan kan ik nog even goed sparen. Het liefst in juni of in september. Niet in juli of augustus, want dan zijn de zwarte zaterdag in Frankrijk en betaal je ook vol tarief. We moeten natuurlijk nog even kijken hoe we gaan reizen, want de opties zijn auto, trein of vliegtuig.
Het is natuurlijk wel leuk als het klikt, dus het lijkt me logisch om samen eens wat af te spreken. Misschien kunnen we volgend jaar ook een weekendje gaan paardrijden ergens?