Over 5 weken is het dan echt zo ver! Gran canaria 2012!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lilydj

Over 5 weken is het dan echt zo ver! Gran canaria 2012!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 20:00

Ik begin langzamerhand toch wel een beetje vakantie spanning te voelen!
Ik zit al een jaar lang te wachten op deze zomer vakantie!
Ik ga 6 weken met mijn beste vriendin, haar vader en opa en oma naar gran canaria!
Dit is de 1e x dat ik in het buitenland kom en dus ook de 1e x dat ik met het vliegtuig ga!
We moeten wel afentoe mee op de boot vis schoon maken maar ik denk toch niet dat daar veel van komt haha,
De reis wordt voor mij betaald dus ik hou lekker veel geld over voor shoppen, paardrijden enz. Over.
Wie is er ooit op gran canaria geweest en heef tips voor mij wat ik echt zou moeten doen bekijken? Misschien weten jullie nog leuke adressen, en zijn er ook plekken met paarden in de buurt van las palmas? (weet niet of ik het goed heb geschreven)

lilydj

Re: Over 5 weken is het dan echt zo ver! Gran canaria 2012!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 22:31

Niemand? :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 00:16

Van wanneer tot wanneer en welk hotel? Mag als eindexamen cadeau een vakantie uitkiezen en gran canaria lijkt me wel errug leuk ;)

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 00:56

Ik ga niet in een hotel, de vader van mijn beste vriendin heeft daar een villa (hij woont daar) dus we gaan 6 weken in die villa op welke datum we vertrekken en terug komen weet ik niet precies haha

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 11:56

Ik ben er een paar jaar terug wel geweest, maar vond er niet heel veel aan :=
Misschien zat ik net op de verkeerde plek hoor.. Maar de meeste hebben het helemaal gehad met de toeristen, veel afgesnouwt e.d. Winkels waren in mijn geheugen ook aan de prijzige kant (maar weet het niet meer zeker)
De zee is wel heerlijk en natuurlijk is het gewoon leuk om naar verschillende dorpjes te gaan en rond te kijken (taxi is erg goedkoop!) 's avonds op de boulevard is het ook gezellig.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:03

Wat leuk dat je binnenkort naar Gran Canaria gaat, en de eerste keer vliegen is ook erg gaaf en spannend :j Ik was geloof ik 15 toen ik voor het eerst ging vliegen, vond ik een hele ervaring! Toevallig gaan mijn vriend en ik ook naar GC, maar wij gaan in september pas. Wij zijn ook nog nooit geweest dus ik ben ook heel benieuwd, heb veel leuke verhalen al gehoord van andere mensen en ook mindere ervaringen zoals Peer_hvj ook al beschrijft :)
Minder leuke berichten vind je altijd wel, niet iedereen vind immers hetzelfde leuk. Ik ben bijvoorbeeld eens naar Albufeira geweest en vond dat fantastisch, terwijl ik van veel mensen hoorde dat zij het veel te druk/toeristisch etc vonden. We gaan het dus zelf maar eens bekijken op GC, ik ben heel benieuwd hoe jij het daar gaat vinden TS. Plaats je een leuk verslagje van je vakantie als je terug bent? :)

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 13:40

Jah tuurlijk doe ik dat!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:31

Waar op GC zit je ergens?

Ik ben afgelopen februari in Puerto Rico geweest. Was heeeerlijk :D Hele vriendelijke mensen, leuk plaatsje, lekker eten (en ook niet zo duur). In Puerto Rico is het ook altijd warmer. En het waait hier ook meestal niet zo hard als in Maspalomas of Playa des Ingles, heeft te maken met de ligging. In Maspalomas en Playa des Ingles waaide het wel erg hard toen wij daar waren, maar het zijn wel leuke plaatsjes.

We hebben niet heel erg veel gedaan. We zijn 1 dag met de auto over het eiland gereden; een paar keer gestopt bij een uitkijkpunt, maar verder is er niet heel veel te zien. Wel mooie bergen en mooie uitzichten. We zijn niet in Las Palmas geweest. Bij Puerto Rico kon je wel prachtig wandelen langs de kust naar andere plaatsjes.

Heel veel plezier, geniet er van :D