Horse Holiday Farm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rhanasasja

Horse Holiday Farm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 18:55

Hoi Allemaal,

Ik en mijn moeder, en misschien een tante en vriendin zijn van plan om een weekje op vakantie te gaan, ter ere van mijn slaging, hoop ik :o We gaan lekker een tochtje van 4 dagen doen in Ierland, bij http://www.horse-holiday-farm.com Zijn er mensen met ervaringen?
Verder, we gaan vliegen, naar Dublin. Maar dan, het plaatsje waar we heen moeten heet Sligo, nou ja, dan van daaruit naar Grange. Zijn er mensen die weten hoe we dit het beste kunnen doen, wij zaten te denken aan de trein en dan de bus.
Is het verstandig om dit van te voren vast te leggen, of gewoon na het landen een ticket te kopen?
En hoe plan je zoiets?

Ben benieuwd,

Groetjes Kim :)

mbkaatje

Re: Horse Holiday Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:01

Heb geen ervaring hiermee, maar ik ben wel eens van Sligo weer terug naar Dublin gegaan, met de trein. Er is volgens mij een rechtstreekse verbinding naar Sligo.

Vele plezier alvast.

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 19:37

Ik lees even mee, aangezien ik samen met een vriendin ook naar horse holiday farm ga maar dan de donegall trail.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:02

Zijn jullie al geweest? Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:49

He Ierland :). In mei ben ik in Killarney geweest en heb daar gereden bij O'Sullivan. Zij organiseren ook trektochten, maar ik heb losse ritten in de omgeving gedaan. Om in Killarney te komen ben ik vanaf Cork met de bus gegaan, dat is nog een anderhalf uur. Naar Sligo zou ik waarschijnlijk liever binnenlands vliegen, maar dat is ieders persoonlijke mening. Informatie over treinen en bussen is allemaal makkelijk te googlen.
Have fun???

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:11

Binnenlandse vlucht? Zo groot is Ierland nou ook weer niet. Met de trein ben je er binnen een paar uur.
Misschien is het wel mogelijk hoor, daar heb ik me nooit in verdiept.