Naar Bourgondie Frankrijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Naar Bourgondie Frankrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 16:22

We kamperen al twee jaar en gaan normaal wat verder weg (Aquataine, Dordogne, Ardeche, Zuid Frankrijk), maar ik ben nu zwanger en wil dus eigenlijk niet zo ver weg en het hoeft van mij dus ook niet super warm te zijn.

Maaaar is Bourgondie wel leuk (wij zijn 26 en 27)? We houden wel van een beetje rust maar niet te, zijn ook weer geen mensen die uren in de natuur gaan wandelen. Houden wel van levendigheid maar hoeft geen familiecamping met animatie te zijn. Beetje er tussin dus.

Wat is jullie ervaring en het weer in juli?
Is er in de omgeving wel wat te doen? We hoeven echt niet elke dag weg.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:47

Ik ben een aantal jaar geleden (2009 dacht ik?) naar deze camping http://www.saumur-camping.com/nl/ geweest.

We zijn maar een weekje geweest, maar is mij toen prima bevallen. Ligt midden op een eiland in de Loire, wel gewoon via normale weg te bereiken.
Saumur is een leuke stad met veel restaurantjes en net buiten de stad liggen de stallen van Cadre Noir. Zeker een aanrader om daar sowieso naar toe te gaan en eventueel 's avonds naar een show te gaan.

Ook ligt er vlakbij een kasteel (vanaf de camping te zien) wat ik mooi vind.

Wij hebben op de camping toen een mobilhome gehuurd, die was prima, vrij nieuw en goed verzorgd. Heb verder niet echt op de campingplekken en sanitair enz gelet.

Haagsemeid

Re: Naar Bourgondie Frankrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 18:06

Ik ga eens op de site kijken, bedankt!