. We hebben nog niks gereserveerd, maar willen eerst van alles aanschaffen wat we erbij nodig hebben. Het is niet de bedoeling om dit jaar een seizoensplaats te nemen ofzo, puur voor een weekje weg en nog een keer een weekendje weg zeg maar. Nu komt het.... wat hebben we allemaal nodig?De tent is voorzien van slaapcabines, luifel, voortent, haringen, scheerlijnen en een grondzeil.
Verder moet alles er dus nog komen, maar wat allemaal? We zijn met 3 personen (2 volwassen en 1 peutertje)
Ik dacht zelf aan de volgende dingen:
slaapzakken + luchtbedden
(klap) tafel + 4 (klap)stoelen
camping-gasfornuisje + gasfles
lamp?
straalkacheltje (je weet maar nooit...)
kookgerei (pannetjes, bordjes, kopjes, bestek)
afwasteil/afwasborstel
zaklamp
een soort klap-kastje voor keukenspul?
en dan.. houdt mijn inspiratie een beetje op!
Ik zal wel van alles vergeten, dus wie helpt me om het lijstje wat completer te maken? Het moet wel allemaal in de auto passen natuurlijk
of ben ik nu juist veel te uitgebreid aan het denken? Ik weet het even niet haha!
Wij hebben voor onze nieuwe tent meteen nieuwe gekocht, van die spijkers zeg maar, dus niet met zo'n oogje. Eén keer met de hamer slaan en die zijn krom 

Maar, nu is het ook al wel een "paar" jaar terug dat ik in een tent heb gelegen. Maar goed, ik had ook altijd een deken (wol / fleece) onder mijn luchtbed liggen om de kou die 'snachts vanaf de grond omhoog komt tegen te houden. En als je wat later in het seizoen zit, een soortgelijke deken om over de slaapzak heen te leggen.
.