gezocht: verblijf toscane/umbrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

gezocht: verblijf toscane/umbrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 22:48

In september willen mijn man en ik 2 weken naar italie. Het liefst willen we een week naar toscane en een week naar umbrie. Nou zijn we de verschillende reisaanbieders etc aan het bekijken, maar we zien door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod!!
Wat we willen: liefst een appartement of huisje, ivm keuken. Mooie omgeving, maar dat kan niet missen geloof ik. Een restaurant bij het complex of op loopafstand. Een zwembad.
Wie heeft er een leuke tip voor oIn september willen mijn man en ik 2 weken naar italie. Het liefst willen we een week naar toscane en een week naar umbrie. Nou zijn we de verschillende reisaanbieders etc aan het bekijken, maar we zien door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod!!
Wat we willen: liefst een appartement of huisje, ivm keuken. Mooie omgeving, maar dat kan niet missen geloof ik. Een restaurant bij het complex of op loopafstand. Een zwembad. En het liefst centraal gelegen voor dagjes uit.
Wie heeft er een leuke tip voor ons?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 09:40

Ahum, ik zie nu dat er met plaatsen iets geks is gebeurd :o Nou ja, de strekking is wel duidelijk geloof ik...

capriz

Re: gezocht: verblijf toscane/umbrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:12

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 14:33

Ziet er prachtig uit, maar is ons veel te duur.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:27

Wij hebben geboekt bij lebbiano residence, appartementjes, keukentje erbij, zwemmeertje, net buiten firenze en in een bosrijke omgeving. Leek ons ideaal, we gaan ook in september, dus ben benieuwd.
http://www.lebbianoresidence.com/