Ervaringen bungyjumpen Scheveningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

valine

Ervaringen bungyjumpen Scheveningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 20:30

Hallo,

Ik wil maandag met mijn vriend naar Scheveningen toe om hem een bungyjump te geven. :D
Heeft iemand ervaringen met Bungyjumpen van de pier in Scheveningen, parkeren in de buurt, hoelang ben je daar bezig enz (we komen uit de kop van NH) Is er in Scheveningen verder nog iets leuks te doen enzo?

Alvast bedankt

samoth

Re: Ervaringen bungyjumpen Scheveningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:31

Daar kan je ook naar aquariums kijken, ik weet alleen niet hoe het heet.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:32

Ohja, wel parkeren op bestemde plaatsen, daar wordt heel snel bekeuring gegeven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:33

Dat aquarium is sealife volgens mij. Verder kun je daar leuk winkelen (als het open is maar dat verwacht ik wel), de rest van de pier bekijken, langs het strand wandelen en op een terrasje zitten :j

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:37

Neem genoeg geld mee! Inderdaad sealife heb je, is wel grappig maar niet dat je er 'WOOOW' uitkomt...
Er zit ook een bowlingcentre

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:38

Een vriendin van mij heeft daar ook gejumpt. :D Ging aardig snel hoor! Met een klein half uurtje lag ze weer bij ons op het strand.. :))

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 20:40

Sealife kunnen we ook nog heen gaan natuurlijk.. voor het strand hoeven we het niet te doen, we wonen zelf op 10 min rijden van het strand :D
Ja, lijkt me leuk om eens die kant op te gaan...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:41

Sealife ben je ongeveer een uur/anderhalf uur mee zoet.
Vlakbij de pier zit een shoppingcentre maar ik vind die niet mega groot..

Parkeren kan een ramp zijn! Vooral met dit mooie weer.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:27

De boulevard is natuurlijk ontzettend leuk wat betreft terrasjes enzo, daar ben je met dit weer al zoet mee denk ik! Veel valt er niet echt te beleven wat betreft Sea Life ofzo, wij zijn er geweest maar vonden het niet echt boeiend.

Mijn vriend heeft afgelopen zomer ook gesprongen, hij vondt het echt ge-wel-dig! Voor een meerprijs kan je er ook foto's bij laten maken en dat hebben wij gedaan, ik zou het zeker doen als ik jou was want het is een ontzettend toffe herinnering! Zelf heb ik de sprong ook nog gefilmd.

Wij waren wel even bezig omdat er helaas net een hele groep studenten voor ons was, maar je kan ook gewoon een tijd met ze afspreken, even een tijdje van tevoren bellen want met bepaalde weersomstandigheden springen ze niet.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:49

Maandag wordt er enorme drukte verwacht hier, dus houd daar wel rekening mee.
Er zijn maandag in de haven allemaal festiviteiten. SeaLife is leuk, maar ik denk dodelijk druk maandag. Bowling is ook leuk, maar met z'n tweeën...? Met dit mooie weer is één van de strandtenten misschien lekkerder.
Parkeren kun je het beste in de Scheveningen Bad garage doen (Zwolsestraat), daar heb je op drukke dagen de meeste kans op een plek.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:59

Veel plezier alvast!!
En broodje haring eten :9

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 23:09

Parkeren kan het beste aan de zwolsestraat.
is een héél grote parkeer garage dus veel plek en relatief makkelijk aan te rijden tijdens drukte.
veel plezier!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 22:48

Bedankt voor de parkeertip +:)+ Ik zat zelf aan het Zwarte pad te denken maar het wordt dus de Zwolsestraat.
We stappen rond 11 uur in de auto dus dan zijn we er rond 12 uur (lekker gekozen tijdstip :') )

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:51

Wij waren er vandaag nog! Ook heel erg druk, maar wel heel gezellig. We hebben aan de terrasjes bij de zee gezeten en idd even naar het bungeejumpen gekeken, ik wou wel graag, maar ik durfde niet :')

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 22:55

was het een beetje te doen met de auto? Ik ga zelf ook niet springen hoor, wil wel maar heb veel rugklachten dus de eer is aan mijn vriend :D (heb zelf al 6x gesprongen en het is echt super om een keer mee te maken)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:57

Wij waren met de trein gegaan :) Wauw 6x haha, ik zou al blij zijn als ik 1x zou durven :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 23:00

oei als je pas om 11u weggaat? vandaag stonden vanaf 10u de snelwegen bom en bom vol! Je kan dan inderdaad beter je auto vlakbij den haag centraal of het malieveld zetten en dan de tram richting het strand!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 23:08

Kun je in de buurt van DH centraal wel redelijk parkeren dan? Ik las op het internet dat ze extra parkeergelegenheden hadden gecreëerd...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 00:58

valine schreef:
Bedankt voor de parkeertip +:)+ Ik zat zelf aan het Zwarte pad te denken maar het wordt dus de Zwolsestraat.
We stappen rond 11 uur in de auto dus dan zijn we er rond 12 uur (lekker gekozen tijdstip :') )

Als je wil dat er ingebroken wordt in je auto.. dan zeker voor het Zwarte Pad kiezen. Die plek is echt berucht. Zelfs op drukke dagen.
Zwolsestraat (Scheveningen Bad) blijft de beste optie. Qua loopafstand naar de pier vergelijkbaar met het Zwarte Pad.
Als je pas om 12u aankomt is het sowieso al hartstikke druk richting Scheveningen. Het is maar de vraag of er dan nog plek is. Parkeren in het centrum/ bij DH centraal kan je op dat tijdstip ook vergeten. Bussen en trams vanaf centrum richting strand zijn met dit soort weer ook heel erg druk.
Misschien de beste optie: http://www.parkerenindestad.nl/algemeen ... -haag.html

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 01:18

Misschien kun je wat parkeren betreft misschien beter terecht bij een (gratis) P+R buiten Den Haag. (treinstation of metro/tramstation) om vervolgens je reis met het OV voort te zetten. Ik denk dat je dan met zijn tweeën ook goedkoper uit bent. Een halve dag parkeren in Den Haag kost een fortuin!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:54

Haha. om 12 uur aan komen vandaag? Ik wens je veel succes met dit weer :+

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:48

Momenteel is het heel erg mistig... Zeemist, kan best een tijd duren voordat het weg is (als ie al weg gaat). In ieder geval niet zonnig nu.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:46

LZP -> BEU

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 18:54

Zo, dagje Scheveningen zit er op. Helaas te slecht weer om te bungyjumpen maar we hebben ons prima vermaakt op de boulevard en later bij Madurodam :D
Parkeren hebben we in Den Haag gedaan bij een P+R en met de tram naar de pier. Parkeren was ook echt geen probleem op deze manier.
Volgende keer hopen op beter weer want we willen toch echt een keer van de pier afspringen :D