Ik wil m'n kwart spaanse vent een keertje verassen met een weekendje weg!

1 probleem.. Nu ben ik een student en heb ik weinig geld..
Welke plaatsen zijn goedkoop? en kun je heel goed heen gaan?
Ik zat te denken aan Barcelona, Sevilla, of Madrid?
Het hotel hoeft zeker niet luxe te zijn, maar wel gewoon schoon. Dus als er een redelijk 2 persoons bed staat en er een douche is ben ik dik tevreden!

Het probleem is dat ik er met het vliegtuig heen wil vanwege de tijd die het in beslag neemt met de auto en mn vriend vrijdag avond pas kan vertrekken in verband met zn werk en zondag avond sowieso weer terug moet zijn.. En dat is duur.. voor 2 nachtjes, en nu is het wat minder mooi, want ik heb in Juli het geld er pas voor..
Dus mooi precies in het seizoen dat het het duurst is volgens mij.
Maar goed, wat moet dat moet

Weten jullie leuke plaatsen in Spanje die centraal liggen, waar een beetje cultuur is, leuke restaurantjes en winkeltjes waar je je een beetje kan vermaken ( en het belangrijkste: GOEDKOOP!! ) Mogen eventueel ook plaatsen in Italie zijn...
Als jullie toevallig ook nog mij een site aan kunnen raden waar je de goedkoopste tickets kan krijgen voor het vliegtuig zou helemaal perfect zijn!!
Groetjes Esther!
Ps. Misschien handig om mijn budget te delen met jullie: in Juli heb ik ongeveer 400 euro te besteden... ( I know, het is niet veel helaas.. )
Oh ja! vakantieveilingen is mij ook bekend, maar omdat ik pas in Juli het geld heb, en aan dit budget zit doe ik het liever niet via vakantieveilingen. plus daar moet je ook nog een ticket bij zoeken, weet niet, niet zon heel lekker gevoel bij...