Aangezien mijn zusje volgend jaar examen doet wil ik een paar dagen met haar weg. Maar ik zou echt niet weten waarheen.. Zijn er al sites waar je kunt boeken voor mei/zomervakantie 2013? Mij zusje is dan overigens 16 als ik dat met dr wil gaan doen.
Wie weet leuke plekken om naartoe te gaan. Ik ben (nog) niet in het bezig van een eigen auto.
Ik wil voor de reis max 600 totaal uitgeven voor 2 personen
Tja wanneer wil je weg? Wil je een zonvakantie, een stedentrip, sportvakantie....
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 12:52
Liefst een zonvakantie met een beetje steden waar je kunt shoppen en cultuursnuiven
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 12:53
Ik wil of weg in de Meivakantie of net na haar examens dus juni
Winged
Geplaatst: 16-05-12 12:54
Hmm dan zou ik denken aan Lissabon, de kust van Spanje (Valencia, Barcalona), Kroatië (Split bijv.) Op die plaatsen kun je die combinatie wel maken (In het geval van Lissabon moet je wel ongeveer een halfuurtje reizen met de trein voor het strand, maar is erg goedkoop)
Ik zoek een net hotel met ontbijt. Hoeft niet super deluxe te zijn. Hoorde net van m'n moeder dat Turkije leuk zou zijn.. Maar is daar wat te vinden in die prijsklasse
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 12:50
Het word Turkije of Spanje maar nu nog een site vinden met appartementen/hotels waar je nu al kan boeken