Gids Amsterdam!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Gids Amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 16:04

Wij willen met een aantal vriendinnen een dagje Amsterdam doen en dan ook fietsjes huren en de stad doortouren enzo... maar ik schrok eerlijk gezegd wel van de prijzen van een gids in Amsterdam. Wat ik vond was bijna 20 euro met een minimaal aantal personen van 8. Dit is dan voor twee uurtjes.
Heeft iemand ook enig idee of dit goedkoper kan, mag ook best een (gezellige) student of zo zijn, als we maar wat leuke plekjes zien en een hoop lol kunnen hebben.
Weet iemand iets?

Winged

Re: Gids Amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:15

*edit: Ja, die wilde ik ook net aanraden. Ik ben vorige week in Dublin met Sandeman's Free Tours meegeweest. Dat is een ontzettend goede gidsorganisatie met vrijwilligers. Ze vragen niet om 'toegangsgeld';, maar enkel om een fooi waarvan je zelf mag bepalen hoeveel je geeft. Mijn gids scheen al 3x tot beste van Europa te zijn benoemd, dus ze zijn ook echt goed; ik heb veel leerzame en idiote dingen van de stad gezien en gehoord en ik heb me echt kapot gelachen :')

Ik weet dat ze ook in Amsterdam tours aanbieden: http://www.newamsterdamtours.com; hopelijk zijn ze daar net zo leuk! Volgens hun website bieden ze ook een fietstour aan, maar die is wel prijzig (18.50 euro) :j