Vjestagirl schreef:Stel dat er een speciale baby-bungalow zou zijn, met een eigen slaapkamertje (met commode, bedje, mobile, vaste babyfoon naar de masterbedroom&woonkamer, radio CD speler), een magenetron en een flessenwarmer in de keuken, een babybadje in de badkamer, extra ruimte in de hal om een wandelwagen kwijt te kunnen etc. Zou je daar dan gebruik van maken? En hoeveel zou je daar dan extra voor willen betalen?
ik zou daar persoonlijk niet extra voor willen betalen. een "gewone" bungalow voldoet prima. het enigste wat wel handig zou zijn is een kinderstoel, box, magnetron en bedje. bij de meeste parken kan je die wel los huren. bedje zou voor mij nog niet eens een must zijn, dan neem ik m'n campingbedje wel mee. weet ik ook zeker dat ze een schoon matrasje en beddengoed heeft
te ranzig hoe de matrassen er soms uit zien.
apart kamertje zou voor mij ook niet belangrijk zijn. bedje kan prima op de ouderslaapkamer en als kind gaat keten, met bed en al in de woonkamer of gang
commode en bedje vindt ik ook niet echt een must. even verschonen op het grote bed of op een tafel voldoet prima. in de meeste huisjes zit ook een groot bad en kind kan ook prima mee onder de douche. flessenwarmer en babyfoon is niet zo groot om zelf mee te slepen.
dus, aan mij zou je geen goede klant hebben