Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Dank jullie wel! Ik ga alles wat jullie noemen even googlen. Iris82 schreef:Ga je met de auto? Of vliegen? Wil je op 1 plek blijven of rondtrekken? Huisje, hotel, farm stay, B&B?

) en Mary Poppins met al die oude gebouwen en gezellige straatjes.
Ik zou geen wekenlang in Durham gaan zitten, daarvoor is het te klein. Maar als je in de buurt bent is het absoluut een bezoek waard, met name de indrukwekkende cathedraal en het kasteel. Foto: http://www.guideoftravels.com/wp-conten ... Castle.jpg
Als je een auto ter beschikking hebt dan zit je ook niet al te ver van het Lake District en een paar andere natuurgebieden. De Engelse kusten zijn ook mooi. Een stukje zuidelijker (uurtje met de trein vanaf Newcastle) zit York, een van mijn favoriete Engelse steden
, erg gezellig en met een mooie mix van middeleeuwse en moderne gebouwen. En met het meest pittoreske straatje van Engeland! 
. 

Ik heb mijn foto's nog niet op de computer gezet, maar in bath is het erg leuk.
Nou heb ik sowieso een zwak voor de Britse eilanden maar die regio is wel echt heel erg leuk. Mooie natuur, gezellige dorpjes en toffe lokale bevolking.
intel_1x schreef:Absolute aanrader, Zuid Engeland regio Southhampton, Bournemouth
Prachtige kusten, veel groen en leuke steden - dorpen met mooie havens ed.
Echte topper van mijn vakantie vond ik Swanage (om te wandelen) en Poole (om gezellig terrasje te pakken met uitzicht strand/haven en te winkelen)!
Enkele jaren geleden ben ik in Wales geweest, wat een fantastisch mooi landschap is dat! Glooiend en ook weer adembenemende kusten.
UK bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer gaan ! Nu richting Exmoor.
UK heeft 1 nadeel: het wordt een dure vakantie, ook het verblijf is erg duur (huisje, hotel ed) en dan de overtocht kost ook het nodige.