( Als dit niet juist staat sorry, weet niet zo goed waar ik het moet zetten.. Zeg je met het vlug even dan? ) Dus, ik zou in september/eind augustus een weekje weggaan met men ouders, maar nu zochten we eens naar toffe vakantie. Eens iets anders dan wat we altijd doen. We gaan namelijk altijd naar Frankrijk/Italië, stadjes, kerkjes, ... bezoeken Hebben jullie eens een idee voor een andere vakantie? ( Echt heeeeeeel avontuurlijk zijn mijn ouders niet aangelegd, maar een beetje avontuurlijk mag altijd )
Dank je voor de leuke tips!
quera
Geplaatst: 01-05-12 16:57
Dit hoort inderdaad ergens anders. Ik heb even getemt
Ik zit momenteel in Noorwegen. En ik vind het geweldig hier... Verder is misschien Spanje wel leuk?
Zwitserland, en dan omgeving Interlaken! Prachtige natuur, prachtige stadjes en kerken en mooie locaties om te gaan kijken. De grootste watervallen van Europa, bergen waar nog sneeuw ligt en andere prachtige natuur! Mooie steden om te door heen te wandelen, super vriendelijke mensen en lekker eten.
Macedönie is ook een aanrader! Ohrid. Heerlijk weer, vriendelijke mensen, leuke bezienswaardigheden, lekker eten en leuke winkeltjes. Helaas geen strand maar een heerlijk meer waar je leuke boottochtjes kan maken en kan zwemmen.
ni_ne
Geplaatst: 02-05-12 10:09
Marokko! En dan een rondreis. Is super kort vliegen en je komt in een totaal andere wereld! Echt geweldig!