Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:Ik ben in januari naar Gran Canaria geweest en er zitten wel een paar hardnekkige tussen. Vooral bij Shopping Center Jumbo (die overigens hilarisch is met zijn travestieten, vooral als je met homo-vrienden daar bent). Verder lopen er op de boulevard ook aardig wat rond maar als je die gewoon negeert of nee zegt dan laten ze je wel met rust.
Ik heb wel gemerkt dat die hardnekkige Ghanezen vooral lange, blonde vrouwen aanspreken (zoals ik dus).
Mocht je een zonnebril oid willen kopen van zo'n ghanees, geen probleem, maar ding wel echt goed afEen zo'n ghanees wou een 'echte' Gucci aansmeren voor 50 euro.... Vond het wel een toffe zonnebril dus wilde hem wel hebben maar niet voor zoveel geld. Uiteindelijk heb ik hem voor 5 euro meegekregen (wat wrs nog teveel is maar goed).
Ik heb overigens voornamelijk mannelijke ghanezen gezien en amper vrouwelijke....
Ffortuna schreef:Ik dacht dat je Chinezen bedoeldeMaar je hebt vooral als je de boulevard opgaat vanaf de (droogstaande) ´rivier´ veel last van een legertje Ghanese vrouwen die je hand vast willen pakken, je dan snel een armbandje om willen doen zodat jij ´m wel moet kopen want je krijgt ´m niet meer af. Ik heb gewoon continu met een smile NO THANK YOU gezegd, dan houden ze wel op.