Gran Canaria, veel Chanezen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Gran Canaria, veel Chanezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 09:25

Hallo,

Ik ben op dit moment 18 en vind het wel eens tijd worden, om alleen met een vriendin op vakantie te gaan. Nu vind ik het best wel spannend, maar heb er heel veel zin in. Nu hebben we ons oog laten vallen op een apartement op Gran Canaria. Dit leek ons erg leuk en je kan er ook erg leuke excursies doen.

Nu las ik bij de beoordelingen, dat je wel moet opletten voor Chanezen, dus mensen die uit Chana komen. Ik vroeg me af, hoe erg het daar is. Of jullie er toevallig last van hadden etc? Of ze zeg maar echt zo irritant zijn, als dat men in de beoordeling had gezet.

Groetjes,
Willemijn

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:29

Ik ben 2 jaar naar Gran Canaria geweest, maar ik kan me echt niet herrinneren dat ik last had van wie dan ook :n Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad daar :D

Edit: 2 jaar... 2 keer dus :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:33

Chana? Ghana bedoel je? :+

Ik ben zelf naar Lanzarote en Tenerife (ook Canarische eilanden) geweest en heb daar echt geen last gehad van andere mensen.
Waarschijnlijk bedoel je, op die grote publieke plaatsen (strand etc) dat er van die verkopers zijn, maar als je gewoon duidelijk 'no' zegt, zijn ze ook zo weer weg hoor

Kattenbak

Re: Gran Canaria, veel Chanezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:35

Ik ben op GC geweest en er zijn inderdaad donkere, vooral vrouwen, mensen die bij de boulevards lopen en je armbandjes om proberen te doen. Negeren is de beste optie. Heb je voor de rest ook echt geen last van. Zelfde kaliber als de verkopers bij de Eiffeltoren of op de Ramblas in Barca.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:42

Zulke 'verkopers' vind je idd overal, heb ik ook op Kos/Rhodos veel gezien. Inderdaad gewoon 'no' zeggen en gewoon doorlopen dan heb je nergens last van. En die strandverkopers zie ik altijd zo snel over het strand heen lopen dat ik me afvraag of ze nou echt iets willen verkopen of niet :') Overigens zijn er ook fijne strandverkopers die langskomen met water/drankjes/fruit etc.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:02

Ik ben in januari naar Gran Canaria geweest en er zitten wel een paar hardnekkige tussen. Vooral bij Shopping Center Jumbo (die overigens hilarisch is met zijn travestieten, vooral als je met homo-vrienden daar bent). Verder lopen er op de boulevard ook aardig wat rond maar als je die gewoon negeert of nee zegt dan laten ze je wel met rust.

Ik heb wel gemerkt dat die hardnekkige Ghanezen vooral lange, blonde vrouwen aanspreken (zoals ik dus).

Mocht je een zonnebril oid willen kopen van zo'n ghanees, geen probleem, maar ding wel echt goed af ;-) Een zo'n ghanees wou een 'echte' Gucci aansmeren voor 50 euro.... Vond het wel een toffe zonnebril dus wilde hem wel hebben maar niet voor zoveel geld. Uiteindelijk heb ik hem voor 5 euro meegekregen (wat wrs nog teveel is maar goed).

Ik heb overigens voornamelijk mannelijke ghanezen gezien en amper vrouwelijke....

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 15:33

AngelofLove schreef:
Ik ben in januari naar Gran Canaria geweest en er zitten wel een paar hardnekkige tussen. Vooral bij Shopping Center Jumbo (die overigens hilarisch is met zijn travestieten, vooral als je met homo-vrienden daar bent). Verder lopen er op de boulevard ook aardig wat rond maar als je die gewoon negeert of nee zegt dan laten ze je wel met rust.

Ik heb wel gemerkt dat die hardnekkige Ghanezen vooral lange, blonde vrouwen aanspreken (zoals ik dus).

Mocht je een zonnebril oid willen kopen van zo'n ghanees, geen probleem, maar ding wel echt goed af ;-) Een zo'n ghanees wou een 'echte' Gucci aansmeren voor 50 euro.... Vond het wel een toffe zonnebril dus wilde hem wel hebben maar niet voor zoveel geld. Uiteindelijk heb ik hem voor 5 euro meegekregen (wat wrs nog teveel is maar goed).

Ik heb overigens voornamelijk mannelijke ghanezen gezien en amper vrouwelijke....

Okee.. en in wat voor zin bedoel je Hardnekkige Ghanezen? Een vriendin van mij is wel hartstikke blond, alleen wel behoorlijk klein. Ik ben niet blond, donkerbruin..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:40

Ik dacht dat je Chinezen bedoelde :+ Maar je hebt vooral als je de boulevard opgaat vanaf de (droogstaande) ´rivier´ veel last van een legertje Ghanese vrouwen die je hand vast willen pakken, je dan snel een armbandje om willen doen zodat jij ´m wel moet kopen want je krijgt ´m niet meer af. Ik heb gewoon continu met een smile NO THANK YOU gezegd, dan houden ze wel op.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:44

inderdaad hier ook met die armbandjes.... ook bij het strand had ik er last van ivm die vrouwen die willen vlechten en je dus bijna gaan volgen.... voor de rest een top vakantie gehad !

hebben ergens zo lekker gegeten dat ik daardoor wel weer eens terug wil :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:32

Met hardnekkige ghanezen bedoel ik dus vooral die mannen die niet na een vriendelijke 'no thank you' verder gaan maar echt een praatje aan willen knopen en met je meelopen, op één gegeven moment houden ze wel op, maar het is wel vermoeiend.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:21

Ffortuna schreef:
Ik dacht dat je Chinezen bedoelde :+ Maar je hebt vooral als je de boulevard opgaat vanaf de (droogstaande) ´rivier´ veel last van een legertje Ghanese vrouwen die je hand vast willen pakken, je dan snel een armbandje om willen doen zodat jij ´m wel moet kopen want je krijgt ´m niet meer af. Ik heb gewoon continu met een smile NO THANK YOU gezegd, dan houden ze wel op.

Die heb ik ook gezien, vorige maand, in Maspolomas :D . De dames waren zeer hardnekkig bij een aantal heren. ;)