Ik weet niet waar jullie precies van houden maar ik ga deze zomer met mijn vriend op reis in Italie iets langer dan een week dat wel (10 dagen) we hebben alles zelf geboekt van vliegreis tot hotels (en treinen) we beginnen in napels gaan naar rome van rome naar florance dan naar bologna, venetie en milaan! we zijn nog geen 700 euro kwijt voor de tickets hotels en treinen en zitten ook echt in hele mooie hotels.
voor ons ook de 1e keer dat we dan echt met zn 2tjes gaan (ik ben al wel een keer met zijn ouders mee geweest een week en hij met ons een midweek)
Als je binnen nederland iets zoekt kan ik je Texel aanraden! Hebben wij afgelopen zomer een geweldige vakantie gehad! Zijn heel veel leuke dingen te bekijken, we hebben elke dag wel een activiteit gedaan en er waren nog heel wat meer dingen te bekijken. We zijn in het juttersmuseum geweest, vuurtoren beklommen, met de auto rondgetoerd, ecomare, bierbrouwerij rondleiding, boerderij waar ze zelf ijs maken (heeeeeeeeerlijk!), en nog veel meer dingen. Was echt een super geslaagde vakantie en zou zo weer terug gaan! Boot kost niet veel, auto meenemen is een aanrader (het eiland is echt groooooooot haha, wij ahdden fietsen achterin de auto maar ben blij dat we de auto ook mee hadden).
Noorwegen of Zweden is prachtig in de zomer! Niet te warm, maar super mooi. Zou zo weer terug willen. Redelijk betaalbare vakantie, maar het eten in Noorwegen is duur.
Parijs is natuurlijk prachtig en ik heb in oktober de toerist uitgehangen in Londen met vriendjelief. Ook super mooi, heel veel te zien. Maar houdt er wel rekening mee dat daar natuurlijk de OS zijn en je in die periode nergens een hotel kan krijgen..
Denemarken. Is niet zo ver rijden. Veel openluchtmusea maar ook wandelgebieden. Italie is ook een optie. Toscane? Veel cultuur maar ook prachtige natuur in de Maremma.