Ik zal hier dan updates plaatsen enzovoort. Ik blijf tot 26 juli en arriveer 08:20 weer in Nederland
Ik ben eind vorig jaar 3 weken in Tunesië geweest bij bokker Lakshmi ( [BEU] Tunesië - Djerba ) maar dit is toch wel een stapje verder haha
Ben best wel zenuwachtig voor alles, vooral de overstap die ik in Chicago heb. Ik ga er alleen heen. Misschien komt er nog een vriendin bij maar dat is nog afwachten. Verder zal ik mijn poes Puk enorm missen.... Dat is 1 ding dat zeker is inmiddels is al het papier werk in orde (Heb mijn ESTA, creditcard, ticket, medicijnen verklaringen etc) en het enige waar ik me zorgen over hoef te maken is alles inpakken. Ik probeer zo min mogelijk mee te nemen zodat ik meer dingen mee naar Nederland kan nemen
Dus ben je benieuwd naar mijn tijd in Kansas, en wil je foto's zien, volg dit topic dan
Het zijn 3 verschillende ranches, 1 is meer pleasure/show gericht, 1 meer reining/cutting en 1 meer ringting trail/cattle work als ik het goed heb. Ik zal het iig allemaal ervaren als ik daar ben.
Heb iig just in case contact met de verzekering gehad wat er zou gebeuren als ik een been breek en ze zeiden dat alles gewoon vergoed word