Boedapest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_87

Boedapest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 10:24

Ik heb gisteren via ryanair een ticket gekocht naar Boedapest.. voor 35 euro retour inclusief alles, kon ik bijna niet anders :P

Ik ga alleen en ben nog op zoek naar leuke hostels in het centrum! Ook zijn alle andere tips welkom natuurlijk qua bezienswaardigheden :) Weten jullie toevallig ook of je alles met euro's kan betalen, of dat ik toch moet wisselen naar florinten?

Winged

Re: Boedapest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:41

In Boedapest betaal je met Florinten. Ze hebben daar geen euro's.

Voor hostels: Ik zat in Black Sheep hostel (wel vooraf boeken, geen reservering is meer betalen). Daarnaast kun je altijd zoeken op hostelworld etc.

To do: De badhuizen, theaters, de Boedakant (uitzichtpunt), neem ook de Free Tour (facebook Free tour Boedapest dacht ik)

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 17:58

Bedankt voor de tips, vooral de free tour! Zoiets heb ik ook in Berlijn gedaan, en is erg goed bevallen :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:04

Die Free Tour is inderdaad heel leuk, echt een aanrader!
Badhuizen zijn ook leuk, maar wel tikkeltje duur.. Even goed opletten of het niet toevallig mannendag is.

En qua openbaar vervoer: voor elke rit moet je een nieuw kaartje kopen, is iets van 2,40 ofzo.. Wat wij hadden gedaan was 1x een ticket kopen, in tram word je eigenlijk niet gecontroleerd.. Je kan ook lopen, maar sommige dingen zijn toch wel ver weg.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:04

Het parlement en de kastelen zijn ook echt supermooi in de nacht! Die lichtjes allemaal...

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 08:55

Dankje, heeft nog iemand tips mbt hostels?