Naar Andalusie, maar waar precies!??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Naar Andalusie, maar waar precies!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:13

Hoi. Wij willen met enkele weken naar Andalusie omdat het al mooi weer is daar en de vliegtickets betaalbaar zijn. We gaan 4 dagen, tussen 18 en 21 mei.
Maar nu rijst de vraag, waar in Andalusie! Het heeft zoveel verschillende mooie plekken. Onze voorkeur gaat uit in de buurt van de kust, en rond een nationaal park zoals Sierra Nevada of Donana rond Jerez de la Fonterra.
Heeft iemand tips wat we MOETEN zien, een aanbeveling voor een leuke hotel/b&b(niet te luxe). We willen graag paardrijden als het kan :)

Er wonen volgens mij ook wat bokkers in Andalusie, ik hoop dat zij zich ook melden met tips! :)

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:16

Afbeelding

Wij gaan hiereen deze zomer, Manilva. We wilden eerst naar Almuñecar maar hier was alles vol, we zitten dus een heel stuk verder naar links geschoven. Het is wel fijn dat Manilva tussen Malaga en Gibraltar ligt, dus tussen twee bezienswaardigheden in :) volgensmij kun je in elke plaats wel in de buurt ergens paardrijden.
Laatst bijgewerkt door Featherlight op 17-04-12 15:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Naar Andalusie, maar waar precies!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:17

Dank voor je info (had je al gepbt).

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:26

ohja, zie het nu pas :') Wij willen ook een dag gaan paardrijden, dus ga nog op zoek naar een stalletje of iets in de buurt, op internet heb ik nog niet zo veel kunnen vinden tot nu toe, maar misschien zijn er inderdaad bokkers die in andalusië wonen met goede tips :j

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:59

Als je naar Granada gaat kun je het Alhambra bezoeken, erg gaaf en met deze temperaturen nog wel te doen, er zitten ook een aantal paardrijmogelijkheden in de buurt van Granada. Ik ben er inmiddels 3x geweest, blijft een hele mooie,niet ál te toeristische stad met veel Moorse invloeden dus ook veel te bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:46

We zitten even in dubio omdat vliegen niet echt goed uitkomt. We kijken nu ook naar Gran canaria voor een weekje :')
Anders vliegen we vrijdagochtend heen, en maandagochten terug, heb je maar 3 dagen, is eigelijk zonde...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 17:35

Ik zou zeggen Granada en Sevilla, beide prachtige steden waar je best een paar dagen kunt vertoeven. :D
Zeker het Alhambra in Granada en het Alcazar in Sevilla zijn zó de moeite waard! <3

Verder is er nog zoveel te zien en te beleven in die steden, zowel cultuur als andere leuke dingen!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 17:38

Vraag Huertecilla eens :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:53

De plannen zijn gewijzigd maar we willen sowieso nog naar Andalusie :) Sevilla staat hoog aan ons lijstje. We willen ook gaan rondreizen Als we dan heen gaan.