ik wou eerst niet op vakantie..nu begin ik toch wel te merken dat ik het nodig heb en ben ik toch gaan kijken
. M'n vriend en ik wouden graag deze zomer ook naar de efteling dus ik dacht als we nou ergens een midweek/week heen gaan dan kunnen we kijken welke dag het mooi weer wordt en dan gaan we die dag naar de efteling. Het liefst iets met een overdekt zwembad ('t blijft nederland) maar nou kwam ik enkel uit op het vennenvos van Landal of de kemperbennen van Center Parcs. Bij beide kom ik alleen wel tussen de 500 á 600, dit terwijl ik vorige jaar gewoon 10 dagen naar griekenland ben geweest voor 630,-. Bij beide moest/moet het eten er nog bij. Nu begin ik spontaan te twijfelen of ik dan toch wel in Nederland zou blijven. Ik dacht dat ik wel goedkoper uit zou zijn zonder vliegen en de sowieso prachtige zon in sommige andere landen, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.Weet iemand nog andere opties daar in de buurt? Of hebben jullie wat te vertellen over één van de twee bovenstaande parken?
.
ik ga 's zoeken naar codes en de andere bovengenoemde opzoeken via internet. Beekse bergen wou ik ook eventueel nog heen dus ga zeker even kijken op dat park.
Leuke omgeving, je kan leuk winkelen in de buurt, mooi zwembad. Het personeel vind ik er heel vriendelijk