Wie weet een leuk bungalowpark/hotel in brabant?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Wie weet een leuk bungalowpark/hotel in brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 20:19

Hallo allemaal,

ik wou eerst niet op vakantie..nu begin ik toch wel te merken dat ik het nodig heb en ben ik toch gaan kijken :+ . M'n vriend en ik wouden graag deze zomer ook naar de efteling dus ik dacht als we nou ergens een midweek/week heen gaan dan kunnen we kijken welke dag het mooi weer wordt en dan gaan we die dag naar de efteling. Het liefst iets met een overdekt zwembad ('t blijft nederland) maar nou kwam ik enkel uit op het vennenvos van Landal of de kemperbennen van Center Parcs. Bij beide kom ik alleen wel tussen de 500 á 600, dit terwijl ik vorige jaar gewoon 10 dagen naar griekenland ben geweest voor 630,-. Bij beide moest/moet het eten er nog bij. Nu begin ik spontaan te twijfelen of ik dan toch wel in Nederland zou blijven. Ik dacht dat ik wel goedkoper uit zou zijn zonder vliegen en de sowieso prachtige zon in sommige andere landen, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Weet iemand nog andere opties daar in de buurt? Of hebben jullie wat te vertellen over één van de twee bovenstaande parken?

tjeetje

Re: Wie weet een leuk bungalowpark/hotel in brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:23

Kempervennen is wel erg leuk, mooi zwembad en een skihal erbij, vermaak genoeg, maar inderdaad zeker niet goedkoop. Maar als je echt goed gaat zoeken kan je vast veel goedkoper in een bungalow zitten, maar ik vrees dan wel zonder zwembad en meer van dat soort luxe. Het loont wel de moeite om te zoeken naar kortingscode's voor de CP parken, het is namelijk niet nodig de volle prijs te betalen, er is altijd wel ergens korting te verkrijgen. Maar wie weet is mijn oordeel niet helemaal reeel, wij hebben een dochter van ruim 1 en we vinden CP gewoon erg leuk. Trouwens de efteling zelf heeft ook een bungalow park tegenwoordig ...bosrijk.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:25

Vakantiepark Beekse Bergen, is 15-20 min rijden vanaf de Efteling, kun je ook nog naar het safaripark ;).
In Mierlo (vlakbij Eindhoven) heb je ook nog een vakantiepark, ben daar weleens met vriendinnen geweest, was heeel goedkoop (iets van 20 euro p.p.) en ze hebben een overdekt zwembad. Staat ook weleens op vakantieveiling. Efteling heeft zelf idd ook een hotel en bungalowpark, maar dat is vrij prijzig.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:27

RCN In Chaam, weet even niet hoe de camping heet.
Maar dat schijnt ook leuk te zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 20:59

efteling is nog duurder dan de twee eerste genoemde parken. Dan kun je wel elke morgen de efteling in maar ik heb meestal toch wel genoeg aan één dag efteling :P ik ga 's zoeken naar codes en de andere bovengenoemde opzoeken via internet. Beekse bergen wou ik ook eventueel nog heen dus ga zeker even kijken op dat park.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 12:07

Bosrijk is wel een heel mooi park op zich, maar misschien inderdaad wel wat prijzig.

De Katjeskelder (te boeken via Roompot) is volgens mij ook niet zo heel ver bij de Efteling vandaan. Ik ben er zelf nooit geweest.

Hotels zijn er volgens mij wel genoeg in de buurt van de Efteling. Waalwijk ligt tegen Kaatsheuvel aan, en daar heb je o.a. een hotel van NH Hotelles en Den Bosch is een leuke stad met genoeg hotels lijkt me. Maar daar heb ik verder ook geen ervaring mee.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:24

Ik vind Centerparcs de Kempervennen wel erg leuk :) Leuke omgeving, je kan leuk winkelen in de buurt, mooi zwembad. Het personeel vind ik er heel vriendelijk :) Vind ik zelf leuker dan bijv. de Katjeskelder

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 21:50

ik heb nu gekeken voor lommerberg (landal greenparcs) het is wel een uur rijden voor de efteling maar het kost voor een week met 2 personen maar 300,-. Het ligt bovenin Limburg en heeft ook een subtropisch zwembad en bowlingbaan. Goedkoper voor met dezelfde faciliteiten heb ik nog niet kunnen vinden. Alleen hopen dat het meevalt met de hoeveelheid kinderen rond half juni :+

ik heb overigens nog niet geboekt dus tips blijven welkom