weekend weg in Loon op Zand: wat te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

massiemas

weekend weg in Loon op Zand: wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:57

Volgend weekend gaan wij met 7 personen een weekend weg. Het is een uitje met mijn schoonfamilie (schoonouders, mijn vriend en zijn zussen + aanhang). Ik heb dit jaar de locatie uitgekozen, namelijk Loon op Zand, omdat het dicht bij leuke steden zit en vanwege de mooie omgeving van de Drunense duinen. Mijn schoonouders gaan vrijdag overdag weg en blijven t/m maandag, de rest komt vrijdagavond en gaat zondagavond weer naar huis. We verblijven in een blokhut bij De Klokkenweide.

Nu ben ik op zoek naar leuke (low budget) activiteiten (zowel binnen als buiten) en andere aanraders zoals leuke locaties om te eten etc. Het gaat om activiteiten voor zaterdag en zondag. Ook leuke cafés om te lunchen/high tea-en zijn welkom!

Mijn schoonouders zullen sowieso gaan fietsen/wandelen en ook gaan er mountainbikes mee. Verder gaan we natuurlijk de stad in (Den Bosch/Tilburg). Wat is verder nog leuk om te doen in die omgeving?
Volgens de weersverwachting hoeven we geen zonnetje te verwachten. Zijn er nog leuke binnenactiviteiten of leuke dingen om te bezoeken als het echt flink zal gaan regenen?

Wat waarschijnlijk al afvalt: Efteling, bowlen, paardrijden in de duinen, en alles met een flink budget...
Ik heb de VVV site's al goed bekeken en ook al wat ideeën opgedaan, maar hoor graag jullie ervaringen!