B&B/appartement Portugal, Italie of Spanje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

B&B/appartement Portugal, Italie of Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:50

Ik wil graag de eerste week van juni een weekje zon boeken samen met mijn vriend.
Nu zie ik verschillende leuke aanbiedingen maar ik dacht wie weet kan iemand mij iets adviseren waar de prijs/kwaliteit verhouding goed is.

Ïk ben op zoek naar:

- Bed&Breakfast of appartement
- Eind mei/begin juni (5/6 nachten)
- Gezellig stadscentrum (leuke barretjes, restaurants, bezienswaardigheden etc. maar niet propvol Nederlanders)
- Strand of mogelijkheid tot zwembad

En aangezien ik student ben bovenal betaalbaar. Vlakbij een vliegveld zou overigens ook fijn zijn.
Steden Barcelona, Valencia, Sevilla, Rome en Madrid spreken enorm aan maar ik ben mij ervan bewust dat die iets duurder zijn :D

Wie o wie heeft er tips of misschien zelf wel een leuk appartement, studio, huisje?

emilyxx

Re: B&B/appartement Portugal, Italie of Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:58

kijk op www.sunseasicily.com dit zijn appartementen van mijn familie. De vrouw die alles regelt is een Nederlandse en woont er vlakbij mocht je problemen hebben. Het is echt heerlijk daar in de zomer :)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 15:02

Ik ga direct even kijken, thnx!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:03

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 15:06

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:08

Ik heb 1,5 jaar terug gewoon een tentje meegenomen met het vliegtuig en toen zijn we gaan rondtrekken. Auto huren is niet duur in portugal en spanje. We waren voor 10 nachten (12 dagen kwamen 's ochtends aan gingen 's avonds), inclusief vlucht met extra koffer, auto huur, benzine, campings, eten, entree voor musea, tour met gids op gibraltar, paardrijden op het strand van tarifa etc. 600 euro p.p. kwijt.
Eerst ook gekeken naar hotels enzo, maar dan waren we veel duurder uit en heb je weer vervoer nodig vanaf het vliegveld en moet je altijd buiten de deur eten, vond het ook wel lekker om soms op de camping in de klapstoeltjes te hangen met een fles wijn en kaas. Appartementen zijn vaak lastig te vinden voor 2 personen. Bovendien gaf het tentje een hoop vrijheid en in zuid spanje heb je redelijke mooi weer garantie.
Vlucht was 100 euro p.p., autohuur 200 euro en per overnachting was het iets van 20-25 euro met zijn tweeën en we hadden altijd een zwembad of zee in de buurt, en leuke steden bezocht. Maar dan moet je wel van kamperen houden. Sevilla/ Cadiz, of Sevilla/ Tarifa zou een leuke combi zijn voor 5-6 dagen.

Wat ook leuk en goedkoop is; Porto. Leuke stad aan het strand en je kunt er lekker port proeven. Dacht dat daar ook een hostel zit waar je 2 persoonskamers hebt.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:17

Barcelona hoeft niet duur te zijn. Er zijn zat jeugdhotels waarin je zeer goedkoop kunt verblijven.
Tevens als je vanaf een lokale luchthaven in Nederland vliegt, scheelt het ook al veel geld.

Ik ben twee jaar geleden voor 100 euro een week in Barcelona geweest en had een eigen apartement in een jeugshostel. :D

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:37

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:21

Ramooontje schreef:
Goof schreef:

Zit Benidorm niet vol met Nederlanders :=

He Suus, dank je wel :*
Benidorm zit vol met alles, de kleine appartementen liggen in het engelse gedeelte en de grote in het spaanse gedeelte.
Alvast een fijne vakantie je vind vast wel iets wat naar je zin en budget is in deze maanden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 22:53

LZP -> BEU