Wie mij nog kent van mijn vorige topic [BEU] Ik ga naar Tenerife! welkom terug!

Voor de rest allemaal: welkom in mijn reisverslagtopic!
Vorig jaar Mei tot juli ben ik naar Tenerife geweest om daar vrijwilligerswerk te doen voor de AWF (atlantic whale foundation). Daar heb ik me ingezet voor het verzamelen van handtekeningen om de walvisjacht te doen stoppen. Ik vond het leuk werk maar ondanks de vele tegenslagen en mijn vreselijke plots ontstane heimwee hebben mij het niet gemakkelijk gemaakt.
Toch bleef er iets aan mij zeuren dat ik terug moest. Omdat ik een andere leerweg in ben gegaan, was dit voor school een lastige opgave. Ze konden mij niet zomaar naar het buitenland laten gaan.
Na een goed plan te hebben gemaakt met vele oplossingen en na een hele hoop gesprekken hebben ze besloten om mij dan toch te laten gaan.
Op heel kort dag (namelijk 22 april al) zal ik eindelijk weer naar het eiland gaan waar ik een fantastische onvergetelijke tijd heb gehad.
Ook in dit topic zal ik weer mijn upjes en downtjes neerzetten zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn werk op dit eiland.
tot snel allemaal!
Dit keer ga ik werken bij een dierenarts waar voornamelijk honden en katten worden behandeld. Ik heb er heel veel zin in en vind het heel spannend!