Omdat een uitgebreide vakantie er wederom niet zit dit jaar, ben ik op zoek naar iets betaalbaars in eigen land.
We willen eigenlijk al jaren graag op een camping staan (niet voor een weekje maar echt seizoenplaats), maar nu ik me daarin verdiep, vallen die prijzen toch ook wel ontzettend tegen. Ik had bedacht dat ik wel op zoek kan gaan naar een vouwwagen of bungalowtent tweedehands voor een leuk prijsje, maar dan..
De meeste campings die ik zo tegenkom op internet hanteren prijzen, die ongeveer gelijk liggen aan de huur van ons huis! Dat gaat hem dus echt niet worden. Daarom vraag ik tips! Wie weet er echt betaalbare campings in de regio Groningen, Drenthe of Friesland? We willen niet te ver van huis omdat het dan makkelijk even heen en weer rijden is. Echt veel eisen zijn er niet, ja, stroom, gas, douche-mogelijkheden en wat speelmogelijkheden zijn wel van belang. Ook omdat we een kindje van 3 hebben. Maar complete animatieteams, luxe sportvelden enz enz enz, dat hoeft van ons allemaal niet.
Wie heeft er ideeën of tips voor ons?