Morgen naar Oostvaardersplassen, wat is de beste locatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Morgen naar Oostvaardersplassen, wat is de beste locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 12:39

Ik wil morgenochtend even een stuk de OVP in, met camera. Ik moet dan toch in lelystad zijn, dus kan dan mooi ff op de weg heen daarlangs.

Nou heb ik dat al eens eerder gedaan, en deze route genomen: http://maps.google.com/maps?saddr=lelys ... ra=ls&z=12

Op punt b toen m'n auto aan de kant gegooid, want daar waren toevallig de paarden! Dat was echt ideaal! Nu is mijn vraag alleen: lopen de koeien in dat zelfde gebied? Is er peil op te trekken waar de koeien en de paarden zouden kunnen zitten? En weet iemand misschien een mooi stuk om meer ín het gebied te komen, aangezien je vanaf de weg vaak toch een stuk minder ziet? Ik zie allemaal mooie paadjes lopen op Earth, maar ik weet niet waar het mooi is...

Ik wil maximaal 1,5 uur lopen, dus van m'n auto en weer terug moet binnen die tijd kunnen. Wie weet waar ik het beste heen kan?

imd

Re: Morgen naar Oostvaardersplassen, wat is de beste locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 20:45

't Is een beetje kort dag, maar als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag :)

Bellex

Re: Morgen naar Oostvaardersplassen, wat is de beste locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 21:04

Het is dagelijks totaal anders waar de boel staat. 's ochtends staat vaak alles langs de spoorlijn, 's middags zie je vaak alleen paarden of herten daar