Ik zou graag ooit eens, misschien volgend jaar in de zomer, voor een tijdje (3 weken had ik gedacht) op trektocht gaan in Europa, in een natuurpark of natuurreservaat. Ik had er enkelen in Polen, Zweden en Tjechië in gedachten, omdat dit volgens mij geen zo'n moeilijke landen zijn. Ik heb dit enkel nog nooit eerder gedaan, dus zoek ik bij deze ook een reisgenoot. Ik heb namelijk niet veel vrienden die dit echt zouden willen doen. De bedoeling is dus om een tijd door een groot natuurgebied te trekken en er te kamperen, hopelijk ook om veel wilde dieren te zien. Ik ben me er van bewust dat dat niet zomaar iets is, dat je veel moet kunnen en dat ik ook nog veel kan leren. Alle tips zijn dus erg welkom. Boeken, winkels, spullen die je nodig hebt, hoe je jezelf kan oriënteren en nog meer, alles is welkom.
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die dit al eerder deden en waar?
Als er enthousiaste mensen zijn die dit ook heel graag zouden willen doen, pb mij gerust

Ik stel mezelf even kort voor:
Ik ben Fien Vanbelle, 18 jaar sinds 10 december, en zit in het 1e jaar hoger onderwijs richting Dierenzorg. Ik rijd ook natuurlijk paard, heb geen eigen paard maar wel een verzorgpaardje

Ik hoop dat ik via deze weg tips krijg, of misschien iemand leer kennen die dit ook wil, maar ook geen partner vind

Mvg, Fien.